یوسفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اتهامات بی‌اساس درباره فشار به استانداری برای انتصاب افراد را تکذیب می‌کنم/ پیگیری این اتهام از مراجع ذی‌صلاح

نماینده مردم اهواز اتهامات بی‌اساس وارده از سوی یکی از نمایندگان استان خوزستان را نسبت به خود درباره فشار به استانداری را تکذیب کرد.

اتهامات بی‌اساس درباره فشار به استانداری برای انتصاب افراد را تکذیب می‌کنم/ پیگیری این اتهام از مراجع ذی‌صلاح"همایون یوسفی" نماینده مردم اهواز در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تکذیب اتهامات بی‌اساس وارده از سوی یکی از نمایندگان استان خوزستان نسبت به خود گفت: به تخریب‌گران توصیه می‌کنم اخلاق اسلامی  و انسانی را رعایت کرده و به جای فرافکنی، پوشاندن ضعف‌ها و کم‌کاری‌های خود به مردم شریف استان خود خدمت کنند.

یوسفی با اشاره به انتشار این اتهامات بی‌اساس به نقل از این نماینده اظهار داشت: این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در کانال رسمی و رسانه‌ها این مطلب کذب را منتشر کرده است.

وی تاکید کرد: البته پیگیری حقوقی عوامل و مسببین طرح و ترویج این گونه اتهامات بی‌اساس را حق خود دانسته و از مراجع ذی‌صلاح قانونی موضوع را پی‌گیری خواهم کرد.

نماینده مردم اهواز خاطرنشان کرد: بنده معیار انتخاب مسئولان را تعهد، تخصص، داشتن روحیه خدمت، کار جهادی و علمی می‌دانم و در راستای صیانت از حقوق مردم در نظارت بر عملکرد مسئولان راسخ و استوار هستم و کم‌کاری و ضعف مدیریتی هیچ مسئولی را از هر جناح و قومی که باشند، نخواهم پذیرفت چرا که فلسفه وجودی مدیران خدمت خالصانه و مدبرانه به مردم است. 

شایان ذکر است؛ عبدالله ثامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود که "متاسفانه بعضا شاهد تحرک یکی از همکاران نماینده خود در اهواز هستیم که به شکل نگران کننده‌ای با تحت فشار قراردادن استاندار خوزستان و برخی از مدیران ارشد استان و حتی در سطح کشور برای عدم انتصاب مدیران از یک قومیت خاص هستیم که این موضوع بر خلاف مصالح و امنیت ملی است.

اینکه می‌شنویم همایون یوسفی نماینده مردم اهواز به استاندار فشار آورده که جلوی انتصاب فلان مدیر تنها و تنها به دلیل قومیت آن فرد را بگیرد واقعا جای تاسف و نگرانی است."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار