چاوشی در جمع خبرنگاران:

انتخابات تمام الکترونیکی در 19 شهر استان تهران برگزار می‌شود/پیش بینی حدود 6 هزار و 200 شعبه اخذ رأی

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: 19 شهر دارای کرسی‌های 7 تا 9 نفره واجد شرایط برای برگزاری انتخابات الکترونیکی هستند.

برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در 19 شهر استان تهران/حدود 6 هزار و 200 شعبه اخذ رأی در استان تهران پیش‌بینی شده استبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهاب‌الدین چاووشی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در حاشیه بازدید از فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند کار ثبت‌نام امروز در سطح شهرستان تهران مناسب بوده و تاکنون حدود 150 نفر ثبت‌نام کردند. 

وی افزود: امیدواریم هموطنان ما انتخابات باشکوهی در سال 96 را به نمایش بگذارند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به روند ثبت نام انتخابات شورای شهر  گفت: در حال حاضر در 16 فرمانداری در سطح استان و 33 بخشداری عملیات اجرایی ثبت‌نام آغاز شده و امیدواریم تا پایان وقت اداری یکشنبه ششم فروردین مرحله ثبت‌نام به پایان برسد، پس از آن هیئت‌های اجرایی کار بررسی صلاحیت‌ها را آغاز می‌کنند.

وی افزود: در مجموع استان ، 19 شهر دارای کرسی‌های 7 تا 9 نفره واجد شرایط برای برگزاری انتخابات الکترونیکی هستند و  امیدواریم برگزاری الکترونیکی انتخابات تجربه موفقی را به یادگار بگذارد. 

چاووشی با اشاره به حوزه های انتخابیه استان تهران اظهار  کرد: در 42 شهر در حوزه تهران شوراها تشکیل می‌شود و 32 نقطه عشایری که صندوق‌های رای برای آنها پیش‌بینی شده حدود 6 هزار و 200 شعبه اخذ رای در استان تهران پیش‌بینی شده است که بخش اعظم آنها مربوط به شهرستان‌های تهران، ری و شمیرانات است. 

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در پایان تصریح کرد: 503 شورای روستا در سطح استان تهران وجود دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار