سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال/1

سردار جوانی: قوه مجریه از قاچاق کالا جلوگیری کند/ سهم دولت در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی بسیار بالاست

نماینده عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دولت وظیفه دارد تا با حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از قاچاق کالا و واردات بی رویه؛ رونق اقتصادی و اشتغال را ایجاد کند.

قوه مجریه از قاچاق کالا جلوگیری کند/ سهم دولت در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی بسیار بالاست/ که بازارهای ما محل جولان کالاهای خارجی و ترکیه استسردار سرتیپ یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت و گو با  خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بیانات مهم مقام معظم رهبری و وظیفه دولت در این زمینه عنوان داشت: ملت، دستگاه ها و نهادها در راستای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی گام برمی دارند.
 
وی افزود: تولید و اشتغال از عناصر اصلی و مهم اقتصاد مقاومتی به حساب می‌آیند که سهم دولت در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی بسیار بالاست. ما در زمینه تولید و اشتغال آنچنان که باید موفق ظاهر نشدیم و در سال 96 باید با یک جدیت در این زمینه گام برداریم.
 
سردار جوانی با بیان لزوم یک تحول در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی ادامه داد: در نامگذاری سال 96 وظیفه دولت مشخص شده است و حمایت از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالا از وظایف اصلی دولت به حساب می آید.
 
وی یادآور شد: ما شاهدیم که بازارهای ما محل جولان کالاهای خارجی و ترکیه است و باید در مقابل این موضوع به فکر راهکاری بود.
 
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: دولت وظیفه دارد تا با حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از قاچاق کالا و واردات بی رویه؛  رونق اقتصادی و اشتغال را ایجاد کند.
 
سردار جوانی  با بیان اهمیت اقتصاد مقاومتی در زمینه تولید بومی گفت: اشتغال به عنوان یکی از راهبردهای اقتصاد مقاومتی است که باید دولت زمینه اشتغال جوانان را ایجاد کند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در این زمینه با تلاش پیرامون اقتصاد مقاومتی می توانیم زمینه برکت روزافزون (در زمینه اقتصاد و اشتغال) را فراهم کنیم.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار