سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال/2

امیرعبداللهیان: "امنیت پایدار" ایران مرهون هشدارها و اقدامات موثر رهبری است/ تاکید بر تولید ملی و اشتغال با وجود امنیت

مدیر کل امور بین‌الملل مجلس گفت: به برکت وجود مجاهدان و شهدا امنیت پایدار در کشور تحقق یافته و می‌توانیم امسال تولید ملی و اشتغال را مورد توجه قرار دهیم.

امیرعبداللهیان: "حسین امیرعبداللهیان" مدیر کل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: "امنیت پایدار" در کشور را مدیون هدایت‌ها و هشدارهای به موقع مقام معظم رهبری هستیم.

وی با اشاره به امنیت بی‌نظیر جمهوری اسلامی ایران با وجود مسائل منطقه‌ای تصریح کرد: اگر اقدامات موثر و هشدارهای به موقع مقام معظم رهبری در کمک فوری به عراق، سوریه و لبنان در مبارزه با تروریسم نبود امروز طعم شیرین امنیت در کشور احساس نمی‌شد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: سهم بزرگ شهدای مدافع حرم و مبارزه با تروریسم در این عرصه تاریخی و به یاد ماندنی نیز مایه افتخار مردم ایران و منطقه است.

مدیر کل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به برکت وجود مجاهدان و این شهیدان عزیز است که امنیت پایدار در کشور تحقق یافته و امروز می‌توانیم تلاش در سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید ملی و اشتغال" را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار