توجه به کتاب‌های آموزشی قرآنی استاندارد آموزش و پرورش

مدیر کل دفتر انتشارات کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری جشنواره‌ای برای معرفی کتاب‌های برتر استاندارد در اردیبهشت ماه خبر داد.

توجه به کتاب‌های آموزشی قرآنی استاندارد آموزش و پرورش
محمد ناصری مدیر کل دفتر انتشارات کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون توجه به کتاب‌های کمک آموزشی و روش‌های درنظر گرفته شده برای نظارت بر آن اظهار داشت: کتاب‌های کمک آموزشی یا به عبارتی دیگر آموزشی هر گونه تالیف در حوزه تعمیق برنامه درسی و تسهیل فهم مطالب آن را مورد توجه قرار می‌دهد.
 
وی ادامه داد: بر این اساس سالانه قریب به ۵ تا ۶ هزار کتاب با چنین رویکردی به سازمان پژوهش می‌رسد تا براساس استاندارد‌ها ارزیابی شوند.
 
مدیر کل دفتر انتشارات کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: کتاب‌ها در سطوح مختلف تحصیلی و با موضوعات متنوع بوده که بررسی‌های لازم روی آن انجام شده و فهرستی از کتاب‌های استاندارد تعریف می‌شود.
 
ناصری با بیان اینکه امسال فهرستی از کتاب‌های استاندارد موسوم به فهرستگان به مدارس سراسر کشور ارسال شد، تصریح کرد: یکی از روش‌ها برای استفاده از کتاب‌های آموزشی استاندارد، مجموعه فهرستگان بوده که برای تمامی مقاطع تحصیلی و دروس قابل استفاده است.
 
وی با اشاره به جشنواره کتاب‌های آموزشی برتر در آذرماه سال گذشته، بیان کرد: اردیبهشت ماه سال جاری مصادف با ۱۳ رجب کتاب‌های اختصاصی قرآنی و آموزشی برگزیده در جشنواره‌ای مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
 
مدیر کل دفتر انتشارات کمک آموزشی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: همواره کتاب‌های استاندارد آموزشی در هر زمینه درسی را مورد توجه قرار می‌دهیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار