اصفهان؛

بهره برداری از 10 طرح عمران شهری در اردستان

شهردار اردستان گفت: 10 طرح عمرانی، خدماتی و شهری با صرف اعتباری بالغ بر 91 میلیارد ریال از محل اعتبارهای داخلی شهرداری اردستان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد هادی موسوی به تکمیل جدول گذاری میدان ورودی شمال شهر به طول 800 متر و بلوک فرش به مساحت 3 هزار مترمربع هم چنین نصب ست ورزشی با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال اشاره کرد.

وی هم چنین جدول گذاری و بلوک فرش شهرک حافظ و نورافشانی بلوار شهرک حافظ شامل دو هزار متر جدول گذاری و پنج هزار متر مربع بلوک فرش با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال را از جمله طرح های بهره برداری شده عنوان کرد.

شهردار اردستان هم چنین از نورپردازی قنات ارونه واقع در پارک ملت با اعتبار یک میلیارد ریال همچنین رنگ آمیزی جدول ها، خط کشی معابر و خیابان های کل شهربا اعتبار بالغ بر 500 میلیون ریال و استاندارد سازی و نورپردازی جایگاه سی ان جی با اعتبار 500 میلیون ریال خبر داد.

موسوی با بیان این که هزار و 500 متر کانیوگذاری با اعتبار بالغ بر 500 میلیون ریال در محله های اردستان اجرا شده است خاطر نشان کرد: بلوک فرش و جدول گذاری بلوار مطهری واقع در شهرک مدرس به مساحت پنج متر مربع و نصب ست ورزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.
شهردار اردستان گفت: تعداد پنج هزار اصله درخت شامل زیتون تلخ، سرو، کاج، زیتون و گل رز همراه با گل کاری سطح شهر با اعتبار بالغ بر500 میلیون ریال انجام شده است.

وی هم چنین از نامگذاری دو خیابان به نام آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم استان اصفهان و مرحوم آیت الله محمد باقر شریعتی اولین امام جمعه شهرستان اردستان نیز خبر داد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.