تبریز؛

روند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها، نویدبخش انتخاباتی باشکوه است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز در فرمانداری تبریز حضور یافتم تا به عزیزانی که از صبح دیروز کار ثبت‌نام داوطلبان را شروع کرده‌اند خداقوت بگویم و امیدوارم روند پیش‌بینی شده برای ثبت‌نام در تمام حوزه‌های انتخابیه به خوبی انجام شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، روند نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراها را در استان، مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همه شعب در سطح استان برای انجام مراحل مختلف ثبت‌نام داوطلبان آمادگی دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: استقبال پرشور داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراها، نویدبخش انتخاباتی باشکوه است و امیدواریم در روز انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.
 
استاندار آذربایجان شرقی گفت: هرچه تعداد داوطلبان بیشتر باشد نشان‌دهنده تنوع سلایق و افکار در عرصه انتخابات است و ان‌شاءالله با برگزاری یک رقابت سالم و باشکوه، شاهد انتخاب افرادی لایق و شایسته به نمایندگی از مردم در اداره امور شهرها و روستاها باشیم.
 
وی با بیان اینکه نظام اسلامی بر پایه خون هزاران شهید بنا شده است، گفت: انتظار داریم همه کسانی که تخصص و توان کافی برای اداره امور و خدمت به مردم دارند در انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند و هرچه کیفیت شوراها از نظر تخصص و توانمندی اعضای آنها بیشتر باشد اداره امور شهرها و روستاها نیز با کیفیت بیشتری انجام خواهد شد.
 
جبارزاده با تاکید بر اینکه دولت یازدهم به نقش شوراها اعتقاد دارد و شورا را یک مقوله تزئینی و تشریفاتی نمی‌داند، افزود: شوراها نقش مهمی در جلب مشارکت مردم در اداره امور کشور دارند و هرچه افراد کارآمد و توانمند در شوراها حضور داشته باشند مشارکت مردم نیز بهتر و باکیفیت‌تر خواهد بود.
 
وی با اشاره به نام‌گذاری سال 1396 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: ان‌شاءالله در سال جدید، همت مسئولان و مردم عزیز و بزرگوار در این جهت باشد.
استاندار آذربایجان شرقی در نخستین روز از سال 1396، با حضور در ستاد انتخابات شهرستان تبریز، از روند ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این حوزه انتخابیه بازدید کرد.
 
جبارزاده صبح امروز به همراه رییس ستاد انتخابات استان، از شعبه ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری تبریز بازدید کرد و در جریان روند ثبت‌نام داوطلبان قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار