نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی؛

اقتصاد، مهم ترین محور مبارزه علیه کشور

اقتصاد همچنان مهم ترین محور مبارزه دشمن علیه کشورمان است و بر این اساس باید موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم کشورمان باید از کالاهای تولید داخلی استفاده کنند، چرا که این مهم برنامه اصلی و پایه دفاعی جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های دشمنان است و حذف شدنی نیست.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای اقتصاد مقاومتی برنامه ‌ریزی شد ادامه داد: اکنون باید به موضوع تولید ملی و ایجاد اشتغال توجه ویژه ای شود و این مهم در شعار امسال توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نمودار شده است.
موسوی با تاکید بر نقش رسانه ‌ها در تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی گفت: رسانه ‌ها با فعالیتها و تحلیل های خود به مسئولان نیز برای خدمت به مردم انگیزه می‌ دهند.

نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با مشارکت حداکثری مردم، پایگاه مردمی نظام و انقلاب تقویت و توطئه های دشمنان خنثی شود.

موسوی افزود: شوراهای اسلامی در شهرها و روستا به نوعی حکومت ‌های محلی را تشکیل می دهند و بخش عمده ‌ای از مشکلات مردم را رفع می کنند.

وی نام نویسی افراد توانمند برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را خواستار شد و ادامه داد: شورای شهر وظایف و رسالتهای زیادی بر عهده دارد و انتخاب شهردار فقط یکی از این وظایف محسوب می شود و نباید شورای شهر به شورای شهرداری تبدیل شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با یادآوری اهمیت موضوع شهر هوشمند و اقدامات اولیه ای که در این راستا برای شهر یزد صورت گرفته اضافه کرد: نامزدهای انتخابات شورای شهر باید برنامه های خود را حول محور شهر هوشمند به مردم ارایه کنند و با تشکیل ائتلاف و حضور چهره های فعال و توانمند در حوزه های مختلف وارد عرصه انتخابات شوند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار