ایلام؛

استقبال دانش آموزان ایلامی از مناطق عملیاتی

اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادت‌های فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال جنگ تحمیلی نمایش داده شود.

استقبال دانش آموزان ایلامی از مناطق عملیاتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام،معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:  از اعزام هشت هزار و 700 دانش آموز ایلامی به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: این تعداد دانش آموز در طی امسال از مناطق یادمانی و عملیاتی دفاع مقدس استان ایلام بازدید کرده‌اند در سال گذشته نیز تعداد هزار و 420 نفر به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام شدند.

جمال شاکرمی اظهارکرد: استان ایلام در حوزه راهیان نور یکی از استان‌های برتر شناخته شده که در سال 95 شروع خوبی را در اردوهای راهیان نور داشت به طوری که در عرض یک روز تعداد 600 زائر به اردوی راهیان نور شمالغرب اعزام شدند. 

اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادت‌های فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن قسم خورده نمایش داده شود و راهیان نور فرصتی برای نمایش رشادت‌های شهیدان است.

شاکرمی افزود: اردوهای راهیان نور همچون یک انقلاب فرهنگی عظیم بوده و از این اقدام و ظرفیت مناسب فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد. 

زائران و به ویژه جوانان با شرکت در کاروان‌های راهیان نور می‌توانند با حضور در سرزمین‌های عملیاتی درک کنند که چگونه رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس دشمن را از خاک میهن بیرون راندند و حتی اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران را نیز به آنها ندادند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.