رشت؛

توجه به اقتصاد مقاومتی آرمانی ماندگار برای توسعه کشور

توجه به اقتصاد مقاومتی آرمانی ماندگار برای توسعه کشور است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار گیلان در دیدار نوروزی باجمعی از نمایندگان مجلس ، ائمه جمعه ،مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران ،شخصیتها ، احزاب و اقشار مختلف مردم  گفت :دولت با اقدام وعمل  به خوبی نشان داد توجه به اقتصاد مقاومتی فقط مربوط به سال خاصی نیست بلکه آرمانی ماندگار برای توسعه کشور است.
 
محمدعلی نجفی در این دیدار با اشاره افزایش اقامت مسافران در گیلان نسبت به سال گذشته افزود: بهار امسال حضور مسافران در هتل ها از سال گذشته بهتر است.
 
وی به پروژه های در دست اقدام ساخت هتل در گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: در سال 96 بسیاری از این پروژه ها به ثمر خواهد نشست.
 
وی به مستعد بودن گیلان بویژه روستاها در جهت حضور مسافران اشاره و اظهار داشت: امسال که تمرکز ما بر صنعت گردشگری است باید از فرصت های موجود کمال بهره را ببریم.
 
استاندار گیلان  به نامگذاری سال 96 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال اشاره و تصریح کرد: نامگذاری مجدد امسال به نام اقتصاد مقاومتی نمایانگر اهمیت بیش از پیش این مسئله برای توسعه ی کشور است.
 
محمدعلی نجفی گفت: باتوجه به شعار سال  برای رفع نیازمندیهای مردم و افزایش رفاه و معیشت آنان  باید تلاش مضاعف کنیم وهمچون سال گذشته  گامهای مثبت برداشته شود.
 
استاندار گیلان به  برگزاری باشکوه 2 انتخابات بزرگ در سال 96 را یکی از تکالیف دولت در استان عنوان و خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری در سطح ملی برگزار می شود و انتخابات شهر و روستا که تا سطوح روستا نیز کشیده می شود نباید باعث اختلافات قومیتی و شکاف بین مردم شود.
 
محمدعلی نجفی تصریح کرد: اعضای منتخب شوراها پس از انتخابات باید علاوه بر پایان هرگونه رقابت نگاهشان این باشد تا در دوره ی عضویت خود گام های مثبت در جهت خدمت به مردم بردارند.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.