از خوزستان بدون برق تا سرمای تهران برای کارتن خواب +تصاویر

کاربران در سالی که گذشت گاهی با پویش هایشان فضای مجازی را بهترین وسیله برای رسیدن به هدف خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سالی که گذشت استان خوزستان شرایط سختی را داشت تا جایی که به دنبال بارش های مکرر در آن قطعی برق در چندین شهر آن توجه همگان را به خود جلب کرد. این استان چند روزی در خاموشی به سر برد. خوزستان به کلید واژه ای مشترک در میان کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد تا این بار کاربران دست به کار شوند.

کاربران توئیتر و اینستاگرام با هشتگ "خوزستان" دل نوشته ها و صحبت های انتقادی خود نسبت به عملکرد مسئولین را به اشتراک گذاشتند تا بلکه گوش شنوایی برای حرف های در گلو مانده پیدا کنند.





#همه_میاییم
9شبانه روز تلاش بی وقفه در میان آوارها و گدازه‌های آتش ساختمان پلاسکودر جستجوی دلاور مردانی که برای کمک به هم‌وطنان خود، دل به آتش زده بودند. 
پویش هایی که در فضای مجازی به راه افتاد نشان داد پلاسکو هرگز فراموش نمی‌شود. #همه_میاییم پویش بود که کاربران قرار (۱۱ بهمن ۹۵) را برای شرکت در مراسم تشییع و گرامی داشت قهرمانان آتش‌نشان در فضای مجازی گذاشتند.


#کارتن_خواب_ها
در روزهای سرد زمستان 95 هنرمندان با اشتراک تصاویری در صفحات اینستاگرام خود از مردم خواستند تا از کارتن خواب ها و بی سرپناهان در روزهای سرد حمایت کنند.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.