گلایه عضو مجلس خبرگان رهبری از وضعیت اشتغال در کشور: بسیاری از مراجعه کنندگان، از بیکاری رنج می برند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیکاری بلای خانمان سوزی است که کشور را به صورت جدی تهدید می کند، خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده هایی که به ما مراجعه می کنند، از معضل بیکاری رنج می برند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری ، با بیان اینکه ما در حوزه های تولید و اشتغال با مشکلات جدی و عدیده ای مواجه هستیم، اظهار کرد: متاسفانه فرهنگ غلطی در جامعه در زمینه استفاده از تولیدات داخلی نهادینه شده به نحوی که مردم در هنگام خرید، کمترین توجه را به تولیدات داخلی دارند؛ حتی گاهی دیده شده که تولیدکنندگان برای آنکه محصولشان به فروش برسد، مارک یک برند خارجی را بر روی آن می زنند؛ این امر جدا مایه تاسف است.
 
وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای جهان به تولیدات داخلی کشورشان بیشترین بها داده می شود، عنوان کرد: ارزش قائل شدن برای تولید ملی، یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.
 
آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با بیان اینکه در سالیان گذشته کوتاهی ها و قصورهای فراوانی در زمینه حمایت از تولید ملی صورت گرفته است، افزود: هم دولت و هم مردم باید به صورت جدی تلاش کنند تا تولید ملی را رونق ببخشند.
 
وی همچنین در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه بیکاری بلای خانمان سوزی است که کشور را به صورت جدی تهدید می کند، خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده هایی که به ما مراجعه می کنند، از معضل بیکاری رنج می برند.
 
آیت الله حسینی بوشهری در پایان گفت: امیدواریم مسئولان با برنامه ریزی های دقیق تر از سالهای گذشته، امور را به نحو صحیح انجام دهند.
 
منبع:میزان
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار