شیراز؛

عشاير دامدار مراقب سارقان خريدار نما باشند

پلیس آگاهی فارس اعلام کرد: عشاير دامدار مراقب سارقان خريدار نما باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاونت اجتماعی پلیس فارس با اشاره به فصل کوچ عشایر و دامدارای از مناطق گرمسیری استان از دامداران و عشاير خواست، مراقب سارقان خريدار نما باشند و دام های خود را بدون حفاظت رها نکنند.

استان فارس با طبيعت زيبا و مناطق ديدني ازجاهـايی است که هر سـاله با شروع فصل بهـار پذيرای  مهمانان نوروزي از تمام نقاط کشور است.
 
پليس در کنار ارتقاء توانمندی ها و حفظ آمادگی خود از مردم می خواهد که با رعايت توصيه های پليسی از وقوع سرقت که احتمال آن با خالی شدن منازل از سکنه در اين ايام افزايش می يابد پيشگيری کند.

در ادامه به موضوع سرقت دامداران عشاير منطقه به عنوان يکی از دغدغه های پليس اشاره کرد و گفت: اگر عشاير و دامداران نکات حفاظتی را در نگهداری احشام خود رعايت کنند احتمال سرقت احشام کاهش خواهد يافت.

برخی از سارقان در پوشش خريدار دام های عشاير ابتدا تعداد و محل نگهداری احشام را شناسايی و در فرصت مناسب اقدام به سرقت از احشام دامداران می کنند.

پلیس چراندن احشام بدون صاحب و رها کردن دام در کنار جاده ها را از مهم ترين علت های وقوع سرقت احشام عنوان کرد و گفت: پيشگيری از سرقت احشام مستلزم هوشياری دامداران است.
 
پلیس از دامداران خواست، دام های خود را در مقابل چک به کسانی که نمی شناسند، نفروشند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار