آخرین گزارش‌ها از تحولات میدانی سوریه‌ ‌‌

تکذیب تسلط جبهة‌النصره بر «صوران» و «معرس»/ جنگنده‌های سوری، پایگاه داعش را در «السخنة» منهدم کردند

نیروهای سوری طی ساعات گذشته حملات توپخانه‌ای خود را علیه مواضع تروریست‌ها افزایش دادند.

تکذیب تسلط جبهة‌النصره بر «صوران» و «معرس»/ جنگنده‌های سوری، پایگاه داعش را در «السخنة» منهدم کردندبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین خبرهای میدانی سوریه، نشان از افزایش حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت به مواضع و پایگاه‌های عناصر تکفیری حکایت دارد.

این عملیات‌ها عموما در حومه شهرهای حمص و حلب صورت گرفت که علاوه بر انهدام بخش زیادی از تجهیزات تروریست‌ها در این محورها، شمار زیادی از عناصر تکفیری به‌هلاکت رسیدند.

*بمباران مواضع تروریست‌های داعش در «السخنة» وحومه شرقی حلب
ارتش سوریه، حمله تروریست‌های جبهة‌النصره را به محورهای «صوران» و «معرس» در حومه شمالی حماه، ناکام گذاشت.

تروریست‌ها قصد داشتند به نقاط حضور نیروهای سوری در این مناطق حمله کنند.
 
این هجوم تروریستی به‌دنبال درگیری با ارتش و انفجار مواضع پشتیبانی جبهة‌النصره صورت گرفت.

این درگیری‌ها ادامه‌دار نبود و هم‌چنین خبرهای منعکس شده از سوی مرکز هماهنگی تروریست‌های مسلح و طرف‌های وابسته به آنان پیرامون تسلط جبهة‌النصره بر شهر «صوران» و خروج ارتش سوریه از شهر «معرس» صحت ندارد.

منابع نظامی اعلام کردند که درپی حملات هواپیماهای سوری به مواضع و پایگاه‌‌های تروریست‌های داعش در شهرک‌های «ام عدسة، خلیلیة، مسکنة، عطشانة و لالة محمد در حومه شرقی حلب، ده‌ها تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و شماری از آنان نیز زخمی شدند.

به‌علاوه جنگنده‌های ارتش سوریه تعدادی از پایگاه‌‌های عناصر تکفیری داعش را در  «السخنة» و حومه آن از شمال شرق تدمر منهدم کردند که در اثر این حمله، تعداد زیادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

*مقر جبهة‌النصره در درعا هدف قرار گرفت/ هلاکت شمار زیادی از عناصر داعش در حومه حمص
مقر تحرکات تروریست‌های جبهة‌النصره در جاده  «المخیم» به  «سجن غرز» درعا هدف قرار گرفت که در پی آن علاوه بر هلاکت شماری از تروریست‌ها، تانک آنان منهدم شد.

ارتش سوریه یک خودروی زرهی مجهز به توپ تروریست‌های جبهة‌النصره را در جاده غرز به درعا منهدم کردند که در این حمله تعدادی از عناصر تکفیری کشته و زخمی شدند.

خبرهای رسیده از حومه حمص حاکی از آن است که تعداد زیادی از عناصر تکفیری جبهة‌النصره در اثر انهدام تجهیزات و امکانات پایگاهی آن‌ها در مناطق «البايكة، حوش الزبادي، الدبور، مزارع أبو العنز و تیر معلة» منهدم شد.

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: مرکز تجمع تروریست‌های داعش در منطقه الباردة و تپه عاید‌الحسون از حومه شرقی حمص هدف قرار گرفت که در این حمله ضمن هلاکت شمار زیادی از عناصر تروریستی، یک خودروی پیک‌آپ مجهز به مسلسل تکفیری‌ها در روستای «رحوم» منهدم شد.

گزارش از: وحید امیدی موحد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار