اقبال نیا در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در مواجهه با مشکلات تهران بايد بسيار كلان برخورد کرد/مردم در انتخابات آینده لیستی رای خواهند داد

رییس سازمان زنان حزب اسلامی کار گفت: بسیاری از مسائل مديريت تهران ريشه در مديريت كل نظام دارد و برخورد با تهران بايد بسياركلان باشد .


افسانه اقبال نیا رییس سازمان زنان حزب اسلامی کار  با اشاره به مشکلات مدیریتی در حوزه شهری به خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:بنده معتقدم مدیریت تهران تا به حال بیشتر مسئله محور بوده و بأید استراتژی محور شود؛ هر چند در برخورد با مسائل نسبتاً خوب کار شده أما در بلند مدت  جوابگو نیست.
 
وی افزود: در مدیریت شهری  به جای حل و رفع و مشکلات، باید به سر چشمه إیجاد مسائل بپردازیم ونبایدتنها تهران رادید  چراکه بسیاری  از مسائل مدیریت  تهران ریشه  در مدیریت کل نظام دارد و  برخورد با تهران باید بسیارکلان باشد.


اقبال نیا در ادامه با بیان اینکه رویکرد مدیریت  تهران بیشتر رویکردمهندسی است گفت: در تهران بیشتر به مسائل عمرانی، فیزیکی پرداخته می‌شود در حالی که باید رویکردی جامعه شناسانه، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حاکم باشد.
 
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به انتخابات آینده شورای شهر گفت: مردم مانند انتخابات 94 لیستی رأی خواهند داد چرا که به لیست‌های انتخاباتی اعتماد می‌کنند و امیدواریم افرادی که این لیست‌ها را می‌بندند افراد متخصص را انتخاب کنند تا شرمنده اعتماد مردم نشویم چرا که متاسفانه در لیست امید افرادی حاضر شدند که پس از انتخابات به گونه دیگری عمل کردند.

رییس سازمان زنان حزب اسلامی کار در پایان تصریح کرد: بنده به عنوان یک اصلاح طلب اصولگرا در این انتخابات شرکت کرده‌ ام.
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار