تبریز؛

دیدار نوروزی مرزبانان هنگ مرزی جلفا بااستاندار

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار نوروزی با مرزبانان هنگ مرزی جلفا گفت:امنیت پایدار در مرزها زمینه ساز رونق فضای کسب و کار و توسعه صنعت گردشگری است.

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار نوروزی با مرزبانان هنگ مرزی جلفابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده در دومین روز از نوروز 96 با سفر به مزر های شمالی استان در حاشیه بازدید از مرکز آتشنشانی و امداد و نجات منطقه آزاد ارس، فرماندهی هنگ مرزی جلفا و پاسگاه های مرزی این شهرستان گفت : امنیت پایدار در مرزها زمینه ساز رونق فضای کسب و کار و توسعه صنعت گردشگری است.
وی با بیان اینکه هدف از این سفر تبریک عید و بازدید از مرزبانی استان، و تقدیر از زحمات یک سال گذشته این پرسنل خدوم مرزبانی است افزود : خوشبختانه و در سایه الطاف الهی و محبت و همدلی که در آذربایجان شرقی وجود دارد، باعث شده امنیت در مرزها و سرتاسر استان حکم فرما باشد .
وی گفت : امنیت و به خصوص امنیت در مرزها، بزرگترین نعمتی است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است.
جبارزاده با اشاره به اینکه داشتن رفتار حسنه با همسایه ها از آموزه های دینی ما است گفت : بنا به تاکید مسئولان دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان و ارمنستان و جمهوری خود مختار نخجوان روابط دو کشور هم اکنون در حال توسعه و گسترش است و این مهم با تعاملات و همکاری های نیرو های مرزبانی در مرزها محقق میشود.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با ارزیابی مثبت از عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی در مرز ها گفت : تسهیل روند عبور و مرور در مرز های کشورهای همسایه توسعه صنعت گردشگری و رونق فضای کسب و کار را فراهم می کند.
رئیس شورای تامین استان در ادامه گفت: در سال ۹۵ هیچ مشکلی و مورد امنیتی در مرزهای استان نداشتیم و به جرات می توان گفت که مرزهای آذربایجان شرقی جزو امن ترین مرزهای کشور هستند.
وی تصریح کرد: حفط امنیت مسافران و مردم مرزنشین، همواره وظیفه ما بوده و با تدابیر شورای تامین استان آماده خدمت به مسافران نوروزی در مرزهای استان هستیم.
گفتنی است استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه از مرکز آتشنشانی و امداد و نجات منطقه آزاد ارس، فرماندهی هنگ مرزی جلفا و پاسگاه های متعدد این شهرستان در جلفا و نوردوز بازدید کرد.
 در این بازدید معاون امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، فرمانده مرزبانی استان، فرمانده هنگ مرزی جلفا، فرماندار جلفا و رئیس مرکز امداد و نجات منطقه آزاد ارس نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار