در روز سوم ثبت نام؛

نام نویسی بیش از 200 شادگانی برای انتخابات شوراهای شهر و روستا

معاون فرماندار شادگان تعداد ثبت نام شدگان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان را ۲۴۲ نفر تا سومین روز اعلام نمود.

نام نویسی بیش از 200 شادگانی برای انتخابات شوراهای شهر و روستابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نعمت اله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان با بیان اینکه  از ۳۰ اسفند سال ۹۵ ثبت نام نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد و فرمانداری در ساعت اداری آماده پذیرش علاقه مندان است، اظهار داشت: ۲۴۲ نفر تا سومین روز از ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان شادگان ثبت نام کردند.

وی افزود: تعداد این افراد ثبت نام کنندگان در شهر شادگان ۲۵ نفر، شهر دارخوین ۱۲ نفر، شهر خنافره ۱۲ نفر و در روستاها ۱۹۳ نفر که از این تعداد ۲۳۷ نفر مرد و 5 نفر زن می باشد.

آلبوغبیش تصریح کرد: ثبت نام تا ۶ فروردین ادامه دارد و علاقه مندان می توانند از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به فرمانداری مراجعه کنند.

معاون فرماندار شادگان با بیان اینکه شرط سنی لازم برای ثبت نام در انتخابات شوراها، داشتن حداقل ۲۵ سال تمام برای متقاضیان است، اذعان داشت: اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان، اصل و تصویر مدرک تحصیلی و چهار قطعه عکس جدید ۴ × ۳ جزو مدارک لازم برای انجام فرایند ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار