مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری خبر داد؛

پیگیری فروش بلیت های بدون پرواز در دستورکار سازمان هواپیمایی/انجام بیش از 6 هزار پرواز داخلی و خارجی

جعفرزاده گفت: گزارش های واصله به سازمان سازمان هواپیمایی كشوری مبنی بر تخلف یكی از مراكز توزیع بلیت نسبت به فروش بلیت بدون پرواز، بلافاصله در دستور كار دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردی سازمان و دستگاههای قضایی قرار گرفته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با بیان اینكه عمیات پروازهای نوروزی امسال از تاریخ 25 اسفندماه 95 آغاز و تا پایان 15 فروردین 96 ادامه دارد، افزود: تعداد 4609 پرواز داخی و 2428 پرواز خارجی بوده است و 7575پرواز عبوری  سرویس دهی شده است.

وی افزود: گزارش های واصله به سازمان سازمان هواپیمایی كشوری مبنی بر تخلف یكی از مراكز توزیع بلیت نسبت به فروش بلیت بدون پرواز، بلافاصله در دستور كار دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردی سازمان و دستگاههای قضایی قرار گرفته است.

جعفرزاده ضمن تاكید به مسافران نسبت به تهیه بلیت از منابع و دفاتر خدمات مسافرت هوایی معتبر گفت: نرخ های اعلامی از سوی شركتهای هواپیمایی در سایت شركت های مذكور منعكس شده است و مسافران می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق سایت سازمان هواپیمایی كشوری به نشانی www.cao.ir اعلام كنند تا بلافاصله مورد رسیدگی قرار گیرد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار