کرمان؛

در6روز گذشته یک تن مواد در استان کشف شد

جانشين انتظامی استان از يك تن و 200 كيلوگرم مواد مخدر از آغاز طرح نوروزي پليس استان خبر داد.

در6روز گذشته یک تن مواد در استان کشف شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ٬سرهنگ ناصر فرشيد گفت: از 26 اسفند ماه تا امروز 170 فقره تصادف جرحي در جاده هاي استان به وقوع پيوسته است كه اين تصادفات 230 مجروح را نيز بر جای گذاشته است.
 
وی افزود: 15 فقره تصادف فوتی نيز در استان به وقوع پيوسته كه اين تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدون تغيير است.
 
وی در ادامه با اشاره به كشفيات مواد مخدر در هفته اخير گفت:در روزهای گذشته ماموران انتظامی استان با تلاش های شبانه روزی موفق به كشف يك تن و 200 كيلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان شدند.
 
جانشين انتظامی استان كشف دو محموله 300 كيلوگرمی ترياك توسط پليس شهرستان های بم و جيرفت و كشف 165 كيلوگرم هروئين توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان را از اهم اين كشفيات عنوان كرد و گفت: مابقی كشفيات مربوط به انواع ديگر مواد مخدر بوده است.
 
وی در ادامه به استقرار 75 ايستگاه نوروزي پليس در سطح استان اشاره كرد و گفت: همكاران ما با تعامل با ديگر دستگاه های اجرايی به ويژه هلال احمر و و اورژانس صورت پيوسته با توزيع بروشورها آموزشی و مشاوره های حضوری تا پايان تعطيلات نوروزی به شهروندان خدمت رسانی خواهند كرد.
 
فرشيد در پايان با تاكيد به برگزاری جلسات قرارگاه نوروزی پليس به صورت روزانه در محل ستاد فرماندهی انتظامی گفت: آمار و عملكرد پليس و ديگر دستگاه های متولی تا پايان تعطيلات با حضور نمايندگان دستگاه های خدمت رسان به مردم رصد و راهكارهای افزايش رضايت خاطر مسافران و شهروندان در اين ايام ارائه خواهد شد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.