بازدید وزیر دادگستری از بندر شهید بهشتی چابهار +عکس

وزیر دادگستری به همراه استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولین از روند پیشرفت فیزیکی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی در جمع خبرنگاران گفت: نقش منطقه آزاد چابهار در این منطقه نباید صرفا در بحث واردات و صادرات باشد، بلکه باید سعی شود تا در مسیر اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

وزیر دادگستری ضمن بازدید از فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، بندر شهید بهشتی چابهار می‌تواند نبض اقتصاد منطقه باشد و به تبع آن موجبات توسعه سواحل مکران هم محیا می شود.

بندر چابهار می‌تواند به "نبض اقتصاد" منطقه تبدیل شود

وزیر دادگستری دربازدید از روند پیشرفت پروژه توسعه ظرفیت حمل بار بندر "شهید بهشتی" چابهار از 2.5 میلیون تن به 8.5 میلیون تن  منطقه آزاد چابهار گفت: نباید صرفا در این منطقه، در زمینه واردات و صادرات فعالیت کند، بلکه باید تلاش شود تا در مسیر اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

وزیر دادگستری اضافه کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در جریان توسعه ظرفیت حمل بار بندر "شهید بهشتی"، چابهار می‌تواند به نبض اقتصاد منطقه تبدیل شود و به تبع آن موجبات توسعه سواحل مکران را فراهم کند.


انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.