اصفهان؛

موزه هنرهای معاصر میزبان نمایشگاه های نوروزی "گنجینه" و "نوروزنامه

نمایشگاهی از آثار منتخب گنجینه موزه هنرهای معاصر و نوروزنامه در ایام نوروز 96 میزبان عموم شهروندان و مسافران نوروزی خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، بیش از 24 اثر منتخب در قالب نمایشگاه "گنجینه" در گالری شماره یک موزه هنرهای معاصر اصفهان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
این نمایشگاه از 26 اسفندماه 95 افتتاح شد و تا 18 فروردین ماه 1396 در موزه هنرهای معاصر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان مورد بازدید عموم شهروندان و مسافران نوروزی قرار می گیرد.

همچنین نمایشگاه جمعی از استادان نگارگر اصفهانی با عنوان "نورزنامه" با بیش از 30 اثر از 8 هنرمند نگارگر اصفهانی در گالری شماره پنج موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار شده است.
گلگشت مجلس نقل و نوروز خوانی نیز در ایام نوروز از 2 تا 11 فروردین ماه سال 1396 از ساعت 16 الی 19 در محل موزه هنرهای معاصر اصفهان برپا خواهد بود.
گفتنی است؛ نمایشگاه نوروزنامه تا 22 فروردین ماه 1396 در محل موزه هنرهای معاصر اصفهان واقع در خیابان استانداری مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.