رئیس پلیس راه اردبیل:

تصادف در محور گرمی ۳ کشته و زخمی بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: بر اثر تصادف در محور رضی شهرستان گرمی یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سیدحجت فتاحی در اردبیل اظهار کرد: بر اثر تصادف در محور رضی شهرستان گرمی که عصر امروز رخ داد، یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند که البته این حادثه رانندگی مصدومان دیگری نیز داشته که به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی افزود: این حادثه رانندگی بر اثر برخورد دو خودروی سواری پژو که یکی شخصی و در این محور به سمت اردبیل در حال حرکت بوده و دیگری یک خودروی مسافربری که با در حال حرکت به سمت گرمی بوده رخ داد و سبب شد تا یکی از سرنشینان خودروی سواری شخصی پژو در دم جان خود را از دست بدهد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: دو نفر مصدوم این حادثه نیز توسط نیروهای امدادرسان به بیمارستان منتقل شدند و در حال حاضر تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

فتاحی بیان کرد: در حال حاضر علت تصادف در دست بررسی بوده که به محض مشخص شدن علت این سانحه رانندگی اطلاع‌رسانیهای لازم انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با تاکید بر رعایت قوانین و مقرات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان در استان تصریح کرد: به منظور جلوگیری از حوادث تلخ بر اثر تصادفات رانندگی انتظار می‌رود رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی سفری بی‌خطر را برای خود و سایر هموطنان رقم بزنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.