آیت الله جوادی آملی :

حضور مردم بهترین رکن امنیت کشور

آیت الله جوادی آملی امنیت کشور را مرهون خون پاک شهدا ،مجاهدت های نیروی انتظامی و حضور مردم در صحنه های انقللاب دانست.

حضور مردم بهترین رکن امنیت کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، آیت الله جوادی املی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی گفت :در حالی که دشمن در بیخ گوش کشور ماست اما این نظام اسلامی به برکت خون شهدا ،حضور مردم در صحنه های انقلاب و پاسداری نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی در امنیت کامل به سر می برد.

آیت الله جوادی املی حضور مردم را بهترین رکن امنیت توصیف کرد و افزود: آنچه خیمه این انقلاب را بالا نگه داشته مردم هستند که حضرت امام راحل نیز به برکت وجود حضور مردمی این انقلاب را پایه گذاری کرد.

وی گفت: اگر امروز بخواهیم این مقوله پابر جا بماند باید با مردم صداقت داشته باشیم همانگونه که امام راحل نیز بدور از عوام فریبی و با درستی و صمیمیت توانست مردم را در صحنه های مختلف حفظ کند.

آیت الله جوادی املی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال خاطر نشان کرد : با جیب خالی و بانک های ربوی نمی توان اقتصاد مقاومتی داشت و به تولید و اشتغال رسید.

وی ربا بانک ها را جنگ با خدا اعلام کرد و یاد اور شد بانک ها اگر تسهیلات خود را در جهت ایجاد شغل و تولید سوق دهند واز دادن تحصیلات میلیاردی برای برج سازی خود داری کنند می توان به تولید و اشتغال دست یافت.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.