سومین حادثه جاده ای امروز در ساوه رقم خورد/ برجای ماندن ۵ مصدوم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: در سومین حادثه جاده ای روز جاری در ساوه، بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در آزادراه ساوه-سلفچگان، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نعمت الله عزیزی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه  گفت: ساعت ۱۵ روز پنجشنبه (سوم فروردین ماه) مرکز پیام شهرستان ساوه خبر از تماس مردمی در رابطه با وقوع حادثه تصادف در پنج کیلومتری عوارضی اول آزادراه ساوه-سلفچگان داد.

وی افزود: این سانحه رانندگی بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با یک نیسان رخ داده بود که بلافاصله تیم اورژانس پایگاه جاده ای آوه و تیم اورژانس پایگاه جاده ای سلفچگان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: خوشبختانه این حادثه تلفات نداشت اما پنج مصدوم برجای گذاشت که یکی از این مصدومان، یک خانم باردار بود.

عزیزی تصریح کرد: مصدومان این حادثه فورا تحت مداوا و مراقبت های اولیه پیش بیمارستانی قرار گرفته و برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

وی یادآور شد: در ساعات ظهر روز جاری نیز دو حادثه جاده ای در آزادراه ساوه-همدان و آزادراه ساوه-تهران، جمعا ۱۴ مصدوم برجای گذاشت که تاکنون مجموع مصدومان حوادث رانندگی امروز در ساوه به ۱۹ نفر رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه تصریح کرد: امروز همچنین حادثه جاده ای دیگری در محور بوئین زهرا و حوزه استان قزوین با شش مصدوم گزارش داده شد که نیروهای امدادی اورژانس استان مرکزی نیز به محل اعزام شدند و یکی از مصدومان این حادثه توسط تیم اورژانس پایگاه جاده ای امانیه، به بیمارستان شهدای آسیابک زرندیه منتقل شد.

منبع:مهر
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.