مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی

اروگوئه 1 - برزیل 4/صدرنشینی مقتدرانه سلسائو با هت تریک پائولینیو

هشتمین برد متوالی برزیلِ تحت هدایت تیته برابر اروگوئه مدعی به دست آمد.

به گزارش  خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از چارچوب هفته سیزدهم رقابت های مقدماتی صعود به جام جهانی 2018 روسیه از قاره آمریکای جنوبی، در استادیوم سنتناریوی شهر مونته ویئدو مقابل هم قرار گرفتند که برزیل موفق شد با نتیجه چهار بر یک میزبانش را شکست دهد.
 
 گل نخست را اروگوئه دقیقه هشت به ثمر رساند.آلیسون با ارتکاب خطا به روی کاوانی، یک ضربه پنالتی را به میزبان تقدیم کرد. ادینسون کاوانی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و هشتمین گل خود طی ۹ بازی اخیر در مسابقات انتخابی جام جهانی را به ثمر رساند.
 
 نیمار در دقیقه ۱۹ یک پاس را از جناح چپ برای پائولینیو فرستاد و بازیکن اسبق تاتنهام با یک شوت فوق العاده و مهار نشدنی از فاصله ۳۰ متری، توپ را به سقف دروازه اروگوئه چسباند تا بازی به تساوی ۱-۱ برسد.
 
 دقیقه 52، گل دوم برزیل توسط پائولینیو زده شد. کوتینیو توپی را پشت محوطه 18 قدم اروگوئه به فیرمینو رساند. فیرمینو با یک چرخش، شوتی را به سمت دروازه اروگوئه زد که مهار ناقص دروازه بان، توپ را مقابل پائولینیو قرار داد تا او به آسانی کار را یکسره کند.

دقیقه 74، گل سوم برزیل با ضربه نیمار وارد دروازه میزبان شد. در حالی که اروگوئه ای ها با نفرات زیاد در حمله حضور داشتند، پاس بلند میراندا، یک ضد حمله را برای نیمار ساخت تا با فرار نیمار و ضربه چیپش، برزیل به گل سوم برسد.

دقیقه 92، برزیلی ها با زدن گل چهارم کار را تمام کردند. پائولینیو با جایگیری به موقع خود، ارسال دنی آلوز از جناح راست را با ضربه ای زیبا با سینه اش درون دروازه اروگوئه قرار داد و هت تریک کرد.
 
 در نهایت این بازی با پیروزی چهار بر یک برزیل خاتمه یافت. بدین ترتیب، برزیل با ۳۰ امتیاز و فاصله ۷ امتیازی نسبت به تیم دوم یعنی اروگوئه، به طور قاطعانه در صدر جدول تکیه زد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار