مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی

آرژانتین 1 - شیلی 0/پنالتی مسی ناجی آلبی سلسته شد

با یک نمایش ضعیف و با پنالتی مسی آرژانتین شیلی را برد و به رتبه سوم صعود کرد.

به گزارش  خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های آرژانتین و شیلی بامداد امروز از ساعت چهار بامداد در ورزشگاه لیبرتی آرژانتین در چارچوب مقدماتی جام جهانیبه مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان موفق شد با یک گل پیروز شود و به روند نتایج بدش پایان دهد.
 
 این دو تیم فقط یک امتیاز با یکدیگر اختلاف داشته و با توجه به پیروزی ۱-۰ کلمبیا مقابل بولیوی، هر دو تیم آرژانتین و شیلی یک پله در جدول سقوط کرده و در مکان های ششم و پنجم قرار گرفتند.

پائولو دیبالا به علت مصدومیت در این بازی غایب بود و تیم شیلی نیز در غیاب آرتورو ویدال محروم و مارسلو دیاز مصدوم، از دو بازیکن کم نام و نشان تر یعنی پابلو هرناندز و فرانسیسکو سیلوا در ترکیب اصلی استفاده کرد. پس از شایعات و حواشی فراوان، بالاخره الکسیس سانچز به این بازی رسید و در ترکیب اصلی لاروخا حضور داشت.
 
 تک گل مسابقه را مسی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 16 به ثمر رساند.دیماریا که با پاس ماسکرانو صاحب توپ شده بود با خطای فوئنسالیدا در محوطه جریمه سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان دادو مسی پشت توپ قرار گرفت و توپ را بر خلاف حرکت براوو وارد دروازه کرد.
 
آلبی سلسته با این پیروزی 22 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رسید. شیلی نیز با 20 امتیاز ششم است.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار