در دیدار با تیلرسون مطرح کرد؛

جبیر: هیچ کشوری به اندازه عربستان و آمریکا برای شکست دادن داعش همکاری نمی‌کند!

وزیر خارجه عربستان مدعی شد هیچ کشوری به اندازه آمریکا و عربستان برای شکست دادن گروه تروریستی داعش تلاش نمی‌کند.

جبیر: هیچ کشوری به اندازه عربستان و آمریکا برای شکست دادن داعش همکاری نمی‌کند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان، عادل جبیر، وزیر امور خارجه این کشور در دیدار با رکس تیلرسون، همتای آمریکایی خود، در واشنگتن مدعی شد هیچ کشوری به اندازه آمریکا و عربستان برای شکست دادن داعش همکاری نمی‌کند. 

وی گفت: به نظر من هیچ کشور دیگری به اندازه آمریکا و عربستان سعودی برای مبارزه با داعش همکاری نمی‌کنند. این امر سالهاست که به این شکل جاری است و ما تلاش‌های خود را نیز تشدید کرده‌ایم.

وزیر خارجه عربستان سعودی با اشاره به برگزاری نشست ائتلاف بین‌المللی در واشنگتن گفت: کنفرانسی که وزیر خارجه تیلرسون آن را میزبانی کرد موفقیت بزرگی بود که جهان متمدن برای مبارزه با این شرارت بزرگ و شکست دادن مناسب آن به دست آورد. 

جبیر که کشورش از حامیان اصلی تروریست‌ها در عراق و سوریه است، مدعی شد: ما به دنبال توسعه دادن و کارآمدتر کردن این ائتلاف هستیم و عربستان سعودی همواره این آمادگی را دارد. عربستان سعودی یکی از بنیانگذاران این ائتلاف برای شکست دادن داعش در سوریه است و نیروی هوایی ما بعد از آمریکا، بیشترین پروازها را بر فراز سوریه دارد.

تیلرسون نیز در این دیدار گفت: همانطور که دیروز در نشست ائتلاف ما برای شکست داعش دیدید، اتحاد بزرگی برای شکست دادن این گروه وجود دارد؛ نه فقط در میدان جنگ نظامی بلکه در دیگر حوزه‌ها و سراسر دنیا؛ از این رو، باید تایید کنم که اتحاد چشمگیری وجود دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
لعنت خدا بر دروغگو و منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
اره تو راس میگی جون خودت
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۰:۴۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
مرتبکه عوضی نوکر و سرسپرده و دروغگو و حامی داعش پست نیرنگ باز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
شکست دادن یا پرورش دادن؟! خر خودتی.
آخرین اخبار