همدان؛

ترافیک در راه‌های مواصلاتی استان روان است

معاون راهداری همدان گفت: وضعیت ترافیک در راه‌های مواصلاتی استان همدان روان است.

وضعیت ترافیک در راه‌های مواصلاتی استان همدان روان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید پرورشی خرم اظهار داشت: با فعالیت راهداران عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در راه‌های مواصلاتی همدان انجام شده و تمامی راه‌های استان باز است.

وی افزود: با وجود بارش سنگین برف در 24 ساعته گذشته مشکل خاصی برای تردد خودروها وجود ندارد و تمامی راه‌های استان باز است.

پرورشی ادامه داد: در حال حاضر 25 مرکز راهداری به همراه 150 دستگاه برف‌روبی و 350 نیروی انسانی آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در جاده‌های استان همدان هستند.

این مسئول اضافه کرد: به دلیل بارش باران و برف در راه‌های مواصلاتی استان همدان در 4 شب گذشته عوامل راهداری به صورت شبانه روزی با حضور در مراکز راهداری و جاده‌ها در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

معاون راهداری استان همدان بیان کرد: با وجود بارش برف و بروز مه در گردنه‌های اسدآباد، همه کسی و دولایه با فعالیت راهداران و با به‌کارگیری تمامی امکانات مشکل خاصی برای مسافران به وجود نیامده و کسی نیز در راه نماند.

وی با اشاره به اینکه تمام جاده‌های استان باز است تصریح کرد: اگر چه وضعیت ترافیک در راه‌های مواصلاتی استان همدان روان است اما به دلیل احتمال بارش باران، برف و مه‌گرفتگی در جاده‌ها و گردنه‌های استان از مسافران درخواست داریم تا تجهیزات لازم را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.