در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

تقى‌پور: برای انتخابات شورای شهر مستقل آمدم/مدیریت شهری باید به دور از جناح بندی سیاسی باشد

عضو شورای شهر گفت: در اين دوره از انتخابات شورای شهر مستقل ثبت‌نام كرده‌ام و احتمالا بعد از نام نویسی در ليستى قرار بگيرم.

تقى‌پور: برای انتخابات شورای شهر مستقل آمدم
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا تقى‌پور عضو شوراى شهر در حاشيه ثبت‌نام در انتخابات شوراى شهر در جمع خبرنگاران در مورد حضورش در ليست هاى انتخاباتى گفت: بنده در دوره قبل به صورت مستقل شركت كردم، بعد از آن در ليست قرار گرفتم و اين دوره نيز مستقل ثبت نام كرده ام و احتمالا بعد از نام نویسی در ليستى قرار بگيرم.

وى در مورد حضورش در ليست نزديكان دولت نهم و دهم براى انتخابات شوراى شهر گفت: صبحتى از سوى نزديكان دولت نهم و دهم با بنده نشده است.

تقى‌پور همچنين در مورد حضورش در جبهه مردمى براى انتخابات شوراى شهر اظهار داشت: بنده اعتقادى آنچنانى به بستن ليست هاى سياسى ندارم چراكه انتخابات شوراى شهر با ساير انتخابات ها متفاوت است و نبايد به آن سياسى نگاه كنيم.
 
عضو شورای شهر با بیان اینکه بزرگترين آفت شوراهاى شهر برخوردهاى سياسى است، تصريح كرد: اساسا شورا شهر مكان تخصصی و غير سياسى است و نگاه سياسى به مديريت شهرى در شرايط امروز كشور جايز نيست. 
 
وى در پاسخ به سوالى در مورد ضعف بعد نظارتى در شوراى شهر چهارم گفت: بنده حاضرم در اين مورد با اعضاى شورا مناظره كنم، چرا كه اعتقاد دارم بحث نظارت در دوره چهارم شوراى شهر نسبت به دوره هاى گذشته وضعيت بهترى داشته و اما قطعا با وضعيت مطلوب فاصله داريم.
 
اين عضو شوراى شهر در پايان تصريح كرد: با تلاش اكثريت حاضر در دوره چهارم شوراى شهر از سياسى كارى در اين دوره جلوگيرى شد؛ بنده اصلا اعتقادى به تقسيم بندى اصلاح طلب و اصولگرا و جناح بندى هاى سياسى در كشور ندارم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
ما فکر می کردیم ایشان برای ریاست جمهوری کاندید می شوند
آخرین اخبار