یاسوج؛

افراد توانمند برای انتخابات شوراها ثبت‌نام کنند

امام جمعه شهر یاسوج گفت: افراد توانمند برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها ثبت‌نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی اولین جمعه سال جدید با اشاره به 10 فروردین، اول ماه رجب سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: این امام بزرگوار شاگردان و راویان زیادی تربیت و دانشگاه ترویج علوم و معارف دینی را پایه گذاشتند که فرزندش امام صادق(ع) آن را توسعه داد به همین دلیل به شکافنده علوم لقب گرفته است.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به شعار سال گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام اقتصادی مقاومتی؛ تولید و اشتغال نام‌گذاری و مطالب مهمی را در پیام نوروزی امسال بیان کردند و وظیفه مردم و مسؤولان در زمینه مسائل مختلف از جمله مسائل اقتصادی را مشخص کردند.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبی که بیان کردند این بود که ایران ظرفیت بالایی در زمینه‌های مختلف دارد و کشوری ثروتمند و غنی است و مدیران متدین، انقلابی و کاردان باید باشند تا این دارایی‌ها به فعلیت برسد و مردم از آنها بهره‌مند شوند.

امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: نکته دیگری که رهبری به آن اشاره کردند این بود که هر جا مدیران توانمند و کارآمد و انقلابی وجود داشته کارها به خوبی پیشرفت کرده و هر کجا مدیران ناتوان و نالایق و غیرکاردان بوده کارها متوقف و یا منحرف شده است.

حسینی با بیان اینکه برخی مدیران ناکارآمد مدیریت را غصب کرده‌اند گفت: هر مدیری که توانایی کار را ندارد نباید مسؤولیت بپذیرند چرا که یک نوع ظلم به مردم است.

امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: مدیران با سرلوحه قرار دادن بیانات و رهنمودهای رهبری در مدیریت خود تجدید نظر کنند تا کارها بهتر انجام شود.

وی با اشاره به اولین جمعه ماه رجب لیله‌الرغالب (شب آرزوها)افزود: اولین جمعه ماه رجب بعد از شب قدر و روز عرفه از اهمیت زیادی برای دعا و مناجان و نیایش برخوردار است و دعاها و اعمال مخصوص به خود را دارد.

 وی در ادامه سخنان خود به دو انتخابات مهم پیش رو اشاره کرد و با بیان اینکه شوراها یک اصل اسلامی است و در قرآن به آن هم اشاره شده، افزود: پنحمین دوره انتخابات شوراها همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود و کاندیداهای که توانایی کار کردن را دارند و می توانند خدمتی به مردم کنند ثبت‌نام کنند.

حسینی با اشاره به اهمیت شوراها گفت: شوراها واسطه بین مردم و مسؤولان هم در شوراهای شهر ور روستا و زبان گویای مردم هستند و مشکلات را می‌بینند و به مسؤولان گزارش می‌دهند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.