راديو و تلويزيون در تيرماه 1395؛

از تغييرات مديريتی در بخش‌های مختلف سيما تا فراخوان عمومی «خندوانه» برای تست بازیگری!

در تيرماه 1395 شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در راديو و تلويزيون بودیم؛ از جمله آنها تغييرات مديريتی در شبكه اول سيما بود.

از تغييرات مديريتی در بخش‌های مختلف سيما تا فراخوان عمومی «خندوانه» برای تست بازیگری!
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تيرماه 1395 شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در راديو و تلويزيون بودیم که در مورد هر یک از مهمترین و پر بیننده‌ترین برنامه‌ها مطالبی را ارائه خواهیم کرد:
 

تغییرات مدیریتی در شبکه یک سیما 
 
علیرضا برازش کامبیز اخوان صفا را با حفظ سمت، به عنوان سرپرست تامین برنامه شبکه یک منصوب و از تلاش های محسن همتی نژاد در دوره مدیریت تامین برنامه قدردانی کرد.
 
 
عیادت مدیران رسانه ملی از داوود رشیدی 
 
 
هیئتی از مدیران رسانه ملی به نمایندگی دكتر علی عسكری، رئیس سازمان صدا و سیما، از داوود رشیدی، هنرمند نامدار سینما، تئاتر و تلویزیون عیادت كردند. 
 
«ثریا» بعد از ماه رمضان پخش می‌شود 
 
پخش برنامه «ثریا» بعد از ماه رمضان ادامه خواهد داشت. کمی قبل‌تر از اين تغییرات ساختاری در برنامه به وجود آمده بود که چهار قسمت از آن قبل از ماه رمضان به روی آنتن رفت.
 
موسوی مقدم قائم مقام شد/ علی دارابی معاون امور استان‌ها 

عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در احکام جدید خود سید رمضانعلی موسوی مقدم را به سمت قائم مقام خود منصوب کرده است.  
 
همچنین علی دارابی به عنوان معاون امور استان‌های این سازمان انتخاب شد.
 
خبر درگذشت لينچان منتشر شد
 
در تيرماه سال گذشته، اخباري مبني بر درگذشت آتسو ناکامورا بازیگر معروف به لینچان در سن ۷۶ سالگی منتشر شد .
 
حدود ۳۰ سال پیش، زمانی که تلویزیون دو شبکه بیشتر نداشت جمعه شب‌ها همه دور این جعبه جادویی حلقه می‌زدند و خودشان را با «جنگجویان کوهستان» سرگرم می‌کردند.  
 
مشاور رئیس رسانه ملی منصوب شد 
 
دكتر علی عسكری رئیس سازمان صدا و سیما در حكمی مهندس رضا قدیمی را به سمت "مشاور رئیس سازمان" منصوب كرد. 

حسین محب اهری راهی بیمارستان شد 
 
حسین محب اهری برای گذراندن یک دوره شیمی درمانی جدید مجدد راهی بیمارستان شد. 
 
فراخوان عمومی «خندوانه» برای تست بازیگری! 
 
تهیه کننده خندوانه عنوان کرد: ما همیشه در پلی بک های «خندوانه» وله‌هایی را می‌سازیم که همیشه عده‌ای بازیگر دارد و از قبل از این بازیگران تست بازی گرفته می شود. اما در حال حاضر با توجه به زمان محدودی که برای ساخت و گرفتن تست بازیگران داشتیم، مجبور شدیم از فضای مجازی و ابزارهایی که در اختیار داریم، برای اطلاع رسانی استفاده کنیم و از این طریق به مردم فراخوان بدهیم.  
 
علاقه‌مندان به گویندگی به «یک دو صدا» می‌روند 
 
تهیه کننده این برنامه گفت :بسیاری از شنوندگان علاقه دارند خود را جای مجری برنامه‌ها بگذارند و درخواست های زیادی هم تاکنون مطرح شده است که علاقه‌مندان بتوانند به نوعی در رادیو حضور پیدا کنند. بنابراین من به اتفاق حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات و بهنام احمدپور مدیر شبکه به این فکر کردیم که یک مسابقه رادیویی درباره گویندگی برگزار کنیم.  


همچنین در خردادماه سال گذشته ؛

انتصاب مدیر کل تامین برنامه های خارجی و رسانه بین‌الملل سیما

مدیر کل تامین برنامه های خارجی و رسانه بین‌الملل سیما منصوب شد. معاون سیما، تأمین و آماده‌سازی برنامه‌های خارجی و برنامه‌های تولید شده در بخش خصوصی را از اهم وظایف مدیر کل تامین برنامه های خارجی بین‌الملل سیما برشمرد.
 
گبرلو بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد

محمود گبرلو صبح روز شنبه ۸ خرداد تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت.

«نفس» جلیل سامان کلید خورد

«نفس» سومین سریال از سه گانه «جلیل سامان» در ۲۶ قسمت که یک درام روانشناسانه است در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می دهد. اين دومين همكاری سيد احمد كاشانچی و جليل سامان است. داستان سریال در مورد جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای  را پشت سر می گذارد. 

«پادری» لطیفی سریال ماه رمضانی شبکه یک شد

مجموعه تلویزیونی پادری به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی شب های ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

رئيس حراست مركزی صدا و سيما منصوب شد

دكتر علی عسكری در حكمی، مديركل حقوقی سازمان صدا و سيما را به سمت رئيس حراست مركزی اين سازمان منصوب كرد.

مدير شبكه يک سيما منصوب شد

در این حكم، معاون سيما مدير شبكه يک را به بهره گيری از الگوی كارآمد و اثربخش، مديريت پيام و عمق بخشی برنامه ها با توجه به مطالعات مخاطب پژوهی توصيه كرده است.

جلسه رئيس رسانه ملی با شورای نظارت بر صدا و سيما

اولين جلسه هم انديشی اعضای شورای نظارت با دكتر علی عسكری برگزار شد.

امین احمدی رئیس مرکز همایش‌های صدا و سیما شد

امین احمدی به سمت رئیس مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما منصوب شد.

مشاور امور نمايشی سيما منصوب شد

مرتضی ميرباقری در حكم خود برای انتصاب مشاور امورنمايشی سيما آورده است:«ماموريت شما تلاش برای ساماندهي مركز امور نمايشي سيما ، ارتقاي سطح كيفي توليدات نمايشی و گسترش هنر فيلمنامه نويسی برای توليد آثار فاخر بر اساس مولفه های دين، آگاهی، اخلاق و اميد است.
 
معاون سيمای رسانه ملی در پايان اين حكم انتصاب، از زحمات رحمان سيفی آزاد كه پيش از اين رياست اين مركز را برعهده داشت، قدردانی كرده است.



انتهای پیام/

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.