یاسوج؛

رفع مشکلات اقتصادی با تحقق شعار سال

امام جمعه دوگنبدان با اشاره به شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: اجرا و تحقق این شعار نقش مهمی در رفع مشکلات اقتصادی کشور و بیکاری جوانان دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه این هفته دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران افزود: اجرا و تحقق شعار موجب رضایتمندی و بهبود وضعیت زندگی مردم خواهد شد.

وی بیان کرد: افزایش تولیدات داخلی موجب بهبود اقتصاد و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و بی کیفیت به داخل کشور خواهد شد.

امام جمعه دوگنبدان افزود: این شهرستان از استعداد و ظرفیت بسیار بالایی در زمینه های مختلف برخوردار است که با سرمایه گذاری می توان چهره این منطقه را دگرگون کرد.

وی با بیان اینکه گچساران موقعیت های بسیار ارزشمندی برای تولید و اشتغال دارد افزود: با وجود ظرفیت هایی مانند مخازن عظیم نفتی در گچساران این شهرستان دارای بالاترین نرخ بیکاری در کشور است که این خود نگران کننده است.

حجازی ابراز کرد: حمایت از تولید داخلی موجب رونق کسب و کار و بهبود وضعیت اشتغال و رفع معضل بیکاری خواهد شد.

وی تصریح کرد: رونق محصولات و تولیدات داخلی موجب اشتغال جوانان و افزایش کیفیت محصولات داخلی و صادرات به خارج از کشور نیز خواهد شد.

امام جمعه دوگنبدان اظهار داشت: همدلی و همراه مردم و مسئولان رونق اقتصادی و پیشرفت کشور را به همراه خواهد داشت.

حجازی افزود: اقتصاد مقاومتی در چند سال اخیر همواره مدنظر رهبری بود و نامگذاری متوالی آن به معنای تلاش بیشتر برای رفع مشکلات موجود در این بخش است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.