یاسوج؛

مردم ایران با خشم برجام را آتش میزند

امام جمعه موقت باشت گفت: تحریم جدید سناتورهای امریکایی علیه کشورمان پاره کردن برجام است،مردم ما با خشم ایران اسلامی برجام را آتش می زند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ امام جمعه موقت باشت در نماز عبادی سیاسی این هفته این شهر خطاب به دولتهای غربی گفت: شما دارید کم کم برجام را پاره می کنید، ولی ما مثل  شما کم کم آتش نمی زنیم بلکه ایرانی عزت دارد و یکدفعه با خشم ایران اسلامی آن را آتش می زند. 

حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله بلادی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص تلخی ها و شرینی های سال 95 اشاره کرد و افزود: همانطور که رهبری فرمودند سالی که گذشت دارای تلخی ها و خوشی هایی بود که شادکامی های آن عزت و اقتدار ملت، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ها، اجتماع عظیم در روز قدس و امنیت پایدار در طول سال بود.

وی بیان کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم نیز از تلخی ها سال گذشته بود.

امام جمعه موقت باشت گفت: با توجه به شعار امسال یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال همه ما مسئولیم تا هر کس به اندازه خودش در تحقق این امر سهمی داشته باشد.

وی به انتخابات پیش روی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: برای انتخاب افراد چه برای شوراهای اسلامی شهر و روستا چه برای ریاست جهوری باید دقت شود.

بلادی ادامه داد: سعی کنیم افرادی را انتخاب کنیم که دارای این ویژگی ها یعنی، متدین، انقلابی، ولایت مدار و تخصص داشته باشند، و اینها شرایطی است که یک کاندید باید داشته باشد.

خطیب جمعه امروز باشت به تحولات منطقه ای و جهانی اشاره کرد و افزود: اگر حمله تروریستی به پارلمان انگلیس واقعی باشد که همه ما آن را محکوم می کنیم ولی اگر ساختگی باشد و برای تخریب چهره مسلمانان و وخیم تر کردن اوضاع مسلمانان آن کشور باشد،خداوند اگر شما قابل هدایت باشید شما را هدایت و اگر نیستید شما را نابود کند.

بلادی گفت:سناتورهای امریکایی میخواهند تحریم هایی جدیدی علیه ایران وضع کنند و اینگونه بیان کرده اند که این تحریم ها نقص برجام نیستند که در این بین یا برجام دروغ می گوید، یا شما دروغ می گویید و یا هردو دروغگو هستید.


انتهای پیام/ش



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.