شنبه رخ می دهد؛

پدیدۀ مه گرفتگی در بعضی نقاط خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان از وقوع پدیده مه یا مه رقیق با پایان بارندگی از روز شنبه، 5 فروردین در برخی از نواحی استان خبر داد.

پدیدۀ مه گرفتگی در بعضی نقاط خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ کوروش بهادری، مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: طبق بررسی نقشه های پیش یابی نشان دهندۀ فعالیت سامانه بارش زای مستقر در استان طی امروز جمعه 4 فروردین تا اواخر روز شنبه هفته آینده باعث بارش باران و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.
 
وی افزود: پیش بینی می شود حجم بارش ها در شمال و شرق و بعضا مرکز استان بیش تر باشد و با توجه به این موضوع، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه در این نقاط دور از انتظار نیست.
 
بهادری بیان داشت: خلیج فارس نیز طی امروز لغایت اواخر روز شنبه مواج پیش بینی می شود وهمچنین در نیمه جنوبی شاهد افزایش سرعت باد و تند بادهای لحظه ای خواهیم بود.
 
مدیر کل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته آبادان با 27.3 و دهدز با6 درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده اند و تغییرات دمایی هوای اهواز نیز دراین مدت بین 21 و 15 درجه سانتیگراد در نوسان گزارش شده است.
 
وی میزان بارش باران در بامداد روز جمعه در اهواز را 11میلیمتر عنوان کرد و اذعان داشت: اندیمشک با 31.1 میلیمتر بیش ترین بارش را ثبت کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.