چينى: ديدار آسانى مقابل فولاد نداريم/ هنوز جوابى درباره رحمتى به دستمان نرسيده است

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی آسانی مقابل فولاد نداریم و بچه‌های ما به خوبی این مسئله را می‌دانند.

چينى: ديدار آسانى مقابل فولاد نداريم/ هنوز جوابى درباره رحمتى به دستمان نرسيده استبه گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی چینی پس از پایان نخستین تمرین استقلال در سال جدید در خصوص آغاز تمرینات آبی‌پوشان اظهار داشت: تمرین ما از امروز رسماً آغاز شد تا برای بازی 12 فروردین ماه مقابل فولاد آماده شویم.

وی ادامه داد : بايد بگويم فولاد تیم بسيار خوبی است و از نظر تاکتیکی در شرایط خوبی قرار دارد. تيم ما نيز بازی آسانی مقابل فولاد ندارد و بچه‌های ما به خوبی این مسئله را می‌دانند. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین اتفاق برای‌مان جلوی فولاد رخ دهد.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار استقلال و لوکوموتیو ازبکستان گفت: در حال حاضر به لوکوموتیو فکر نمی‌کنیم و به گفته منصوریان بیشتر در این مقطع پلکانی فکر می‌کنیم. در حال حاضر تمام تمرکزمان روی بازی مقابل فولاد خوزستان است.

چینی درباره تعداد زیاد غایبان تمرین استقلال عنوان کرد: تعدادی از بچه‌های ما به دلیل دوری شهرهای خود در تمرین امروز غیبت داشتند. فرشید باقری نیز به دلیل برگزاری مراسم عروسی‌اش در تمرین حضور نداشت و قرار است از فردا به تمرینات‌مان اضافه شود.

وی در خصوص کیفیت پایین چمن کمپ مرحوم ناصر حجازی گفت: ما همین یک زمین چمن را بیشتر نداریم. چمن زمین ما مقداری بلند بود که به مسئولان ورزشگاه اعلام کردیم برای روزهای بعد آن را کوتاه کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال راجع به غیبت رحمتی در بازی با فولاد خوزستان گفت: ما سیدحسین حسینی را داریم و هنوز جوابی در خصوص وضعیت رحمتی به دست‌مان نرسیده است. اگر محرومیت رحمتی برداشته شود به ما اضافه می‌شود و اگر هم این اتفاق نیفتد ما روال عادی کار خود را طی می‌کنیم.

چینی در خصوص تعطیلات نوروز تصریح کرد: آرزو می‌کنم تمام ملت ایران در هر جای دنیا که هستند در دوستی، سلامتی و با لبان خندان به زندگی خود ادامه دهند.

وی با ابراز خرسندی از پیروزی تیم ملی مقابل قطر گفت: بازی عالی را از تیم ملی شاهد بودیم. برد مقابل قطر عید خوبی از طرف کی‌روش و بازیکنان تیم ملی به مردم و جامعه فوتبال بود. من این پیروزی را به فال نیک می‌گیرم تا امسال در آسیا سال ایران باشد.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار