امام جمعه موقت گرگان؛

کار اقتصادی بهترین مبارزه با آمریکا

امام جمعه موقت گرگان بهترین روش مبارزه با آمریکا را کار اقتصادی دانست.


کار اقتصادی بهترین مبارزه با آمریکا.به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از  گرگان ،حجت الاسلام لیوانی افزود: کار و تلاش برای ایجاد ثبات اقتصادی در کشور علاوه بر اینکه کشور را نجات می‌دهد دشمنان را هم ناامید میکند. 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ایجاد اشتغال برای جوانان گفت: بیکاری عامل بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در کشور از جمله طلاق و جدایی و افزایش سرقت و جنایت است.

 وی افزود:بیکاران ممکن است دورهم جمع شوند و باند سرقت درست کنند و ضمن ارتکاب به جرم امنیت جامعه را هم از بین می‌برند.

امام جمعه موقت گرگان ضمن اشاره به افزایش شمار کارمندان دولت گفت: در ایجاد شغل در کشور همه باید تلاش کنند و این موضوع فقط وظیفه دولت نیست. 

حجت الاسلام لیوانی گفت: ذهن ما باید از کار اداری خالی شود و این که مقام معظم رهبری فرمودند: تولید باید در این کشور تولید کرد برای این است که اگر تولید نکنیم عده‌ای از این فرصت استفاده می‌کنند و از خارج کشور چیزهایی که نیاز داریم وارد مملکت می‌کنند و آن زمان تولید می‌خوابد و اشتغال ایجاد نمی‌شود.

امام جمعه موقت گرگان افزود: چرا باید در کشور ما سالانه ۱۵ میلیارد دلار کالای قاچاق وارد شود و این یعنی اشتغال و تولید از بین می‌رود.

حجت الاسلام لیوانی افزود: اگر تلاش کنیم اشتغال ایجاد کنیم و اگر جنس خارجی هم بیاید استقبال نخواهد شد و باید تلاش کنیم از کالای داخلی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.