به روایت بانویی که از چنگال داعش نجات یافته؛

عجیب‌ترین اعدام‌های داعش در موصل!

یک زن عراقی که از دست داعش در موصل فرار کرده حقایقی را درباره جنایات داعش روایت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم ؛ یک زن عراقی بیست و چند ساله که از دست داعش در موصل فرار کرده و از عملیات اعدام مردم این شهر توسط این گروه تروریستی در اولین روزهای اشغال آن، نجات یافته است ، حقایقی را درباره جنایات داعش روایت کرده است.

این زن که از اعضای تیم الکترونیکی و میدانی موصل بوده است در این باره گفت: از نظر عناصر داعش تیرباران قربانیان عملی خسته کننده بود از این رو، روش های جدیدی ابداع کردند که از آن جمله می توان به انداختن در آب جوش اشاره کرد. همچنین آنها سر یک کودک زیر 10 سال به اتهام اهانت به ذات الهی از تن جدا کردند.

وی افزود: داعش در قتل عام غیرنظامیان میان کودکان، بزرگسالان، زنان و مردان تفاوتی قائل نیست و دستگاه کشتار این گروه تروریستی از همه گروههای سِنی، قربانی می کند.

این زن تعریف می کرد: عناصر داعش، یک زندانی را در قفس شیر گرسنه ای انداختند که یک هفته هیچ غذایی در اختیارش گذاشته نشده بود. شیر گرسنه، زندانی مذکور را زنده زنده خورد.

به گفته این زن فراری از شهر موصل، داعش روش جدیدی را برای کشتار قربانیان ابداع کرده است که عبارت از منفجر کردن گردن آنها با استفاده از ماده منفجره تی ن تی از فاصله دور است. بدین ترتیب سر قربانی منفجر و به طرز فجیعی از بدن جدا می شود. وی تصریح می‌کند خودش شخصا شاهد این عملیات اعدام بوده است.

داعش، حتی شماری از شخصیت های موصل را نیز که در گذشته برای انتخابات پارلمانی یا شوراهای منطقه نامزد شده و به مناصب مذکور دست نیافته بودند اعدام کرده است. داعش، صرف نامزد شدن آنها را به منزله جواز مرگشان می دانست.

این بانوی فراری از دست داعش تصریح کرد: بیشترین غیرنظامیان قربانی اعدام های داعش را افرادی تشکیل می داند که داعش آنها را به همکاری با دشمنانش متهم می کرد. بیشتر اتهامات این افراد نیز ساختگی بود و عناصر داعش برای آنها پرونده سازی می کردند. به طوری که حتی گفته می شود داعش کلیه افرادی را که با رفتن به میدان جنگ مخالفت و از آن فرار می کردند به قتل می رساند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، عراق ، موصل ، داعش ، اعدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
مرگ بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
باید هوشیار باشیم نباید جلوی سختیها کم بیاریم باید با تمام توان خودمونو آماده کنیم چه از نظر نظامی اقتصادی و علمی اینها میخوان شیعه رو نابود کنن و این کار اسراییل و عربستان با تمام توان باید برای مقابله آماده باشیم باید اتحادمونو حفظ کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
ریشه داعش و وهابیت را باید از حجاز جستجو کرد و خشکاند و الا یک گروه تروریستی این همه امکانات را از کجا تهیه می کند و دربرابر قدرتی مثل روسیه عرض اندام می نماید
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی جهان بین
۱۰:۴۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
لا حول ولا قوه الا با الله از دست این سگان جهنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
داعش جرعت داره یه تیر تو ایران شلیک کنه ببینه رودشونو از حلقومشون چطوری بیرون میکشیم خدا رحمت کنه شهدای مدافع حرمرو
Iran (Islamic Republic of)
بچه خوزستان 35 ساله ازقم
۱۲:۲۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
بنام خداسلام علیکم ؛ عید برشما ودرج کننده این نظرات مبارک باد - درپاسخ به فرمایش شما که خیلی متین نیز می باشد به عرض می رسانم که فرمایش شمایک اما دارد واما یش اینست که : من از بیگانگان هرگز ننالم --- که بامن هرچه کرد آن آشنا کرد - التماس دعا
-
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
داعش شامل انسانهایی است که از خدا دور شده ، انسانیت را فراموش کرده ، بویی از بشریت نبرده و به مراتب پست تر از خوی حیوانات درنده دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
فراموش نکنیم که داعش در یک هفته این همه پیشروی کرد . واکثر اینها که قربانی شدند خودشان در اوایل از داعش حمایت کردند
Iran (Islamic Republic of)
abi
۰۶:۳۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
خدا يا اللهم عج لوليك الفرج صاحب امر ما ! خدايا ...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
فراماسونها وصهیونیسم بین الملل ویهود یان اسراییل از موسسین وبوجود آورندگان اصلی وپنهان دیروز داعش هستند،،که سرکردگان اصلی وفرماندهان رده متوسط داعش اکثرا و مستقیما از موساد وسرویسهای جاسوسی عربستان وکشورهای غربی بویژه. انگل استان رهبری وهدایت میشوند ،وبقیه شامل افرادی عامی وجاهل ویا تربیت یافان مدارس وهابیت وجانیان خطرناک که از بین زندانیان کشورهای عربستان وقطر وبحرین ودیگر کشورهای متحجر ووابسته به اردوگاه غرب میباشند،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
اونها این همه مشکل دارن ایستاده اند ولی جوان های ما اینترنتشون قطع بشه می خوابن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
ای وای. ای وای. چقدر وحشتناک
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۳:۳۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
خدا لعنت کنه داعش رو
خدا لعنت کنه داعش رو
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۲۳:۳۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
واقعیت این است که مسلمان بودن از نظر وهابی ها جرم بزرگی است و اینکه فردی حاضر نشود جنایت بکند بمب در میان مردم منفجر کند دوستداران اهلبیت صلوات الله علیهم اجمعین را از زن و مرد کوچک و بزرگ را بکشد جرم بزرگتری است که سزای آن از نظر داعش مرگ آن هم به اشکالی که نمونه هایش را این زن بیان کرده
آخرین اخبار