گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر ۱۳۹۶/۰۱/۰۵

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این گزارش از آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.
 
*ترافیک نیمه‌سنگین در محور کندوان(23:00)
 
در حال حاضر ترافیک در محور کندوان در برخی مقاطع نیمه‌سنگین، محور فیروزکوه محدوده تونل شیرگاه نیمه‌سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان، سمنان و یزد بارش باران را شاهد هستیم.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
محور کندوان، محدوده پل زنگوله(23:25)
*دوطرفه شدن مجدد محور هراز(23:00)
 
پلیس‌راه راهور ناجا اعلام کرد: با توجه به روانی بار ترافیک در محور هراز تردد در این محور به حالت عادی بازگشت و محدودیت تردد یکطرفه بودن آن لغو شده است.
*ترافیک سنگین در آزادراه‌های تهران - کرج و کرج - قزوین(21:00)
 
در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج محدوده پل کلاک سنگین، آزادراه کرج-قزوین محدوده شهر کرج سنگین، محور چالوس-کرج در بیشتر مقاطع نیمه‌سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و مازندران بارش باران را شاهد هستیم.
 
*ترافیک نیمه‌سنگین در بیشتر مقاطع محور چالوس - کرج(19:10)
 
در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج، حد فاصل گرمدره  تا پل کلاک سنگین؛ آزادراه کرج-قزوین محدوده شهر کرج سنگین، آزادراه قزوین-کرج، محدوده امامزاده طاهر سنگین؛ محور چالوس-کرج در بیشتر مقاطع نیمه‌سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های هرمزگان، کرمانشاه، البرز، بوشهر، فارس، کرمان، لرستان، خراسان شمالی، سمنان، قم، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان بارش باران را شاهد هستیم.
*ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج(17:15)
 
در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج حد فاصل گرمدره تا پل کلاک سنگین، آزادراه کرج-قزوین محدوده شهر کرج سنگین، محور چالوس-کرج در بیشتر مقاطع سنگین، محور آمل-تهران در محدوده پارک جنگلی سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، و همدان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، البرز، بوشهر، فارس، کرمان، لرستان، هرمزگان و یزد بارش باران را شاهد هستیم.
 
*بارس برف و باران و ترافیک نیمه سنگین در راه‌های شمالی(ساعت 13:00)
 
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در محور قزوين - رشت ورودی شهر رودبار، محور چالوس  محدوده تونل كندوان، محور هراز محدوده منظريه ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
 
وی افزود: در تمامی جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
 
رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور بیان کرد: در ارتفاعات محورهای هراز، كندوان و فيروزكوه، شرق تهران محورهای دماوند، پرديس و جاجرود بارش برف و در استان های سمنان، فارس، قم، بوشهر، سیستان و بلوچستان جنوب، كرمان، هرمزگان و استان تهران اكثر محورها بارش باران گزارش شده است
 
وی در پایان افزود: در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
* محور خمير- لنگه بسته شد(ساعت12:15)
 
پلیس‌راه راهور ناجا اعلام کرد: محور خمير- لنگه در استان هرمزگان به دلیل بارش شديد باران و طغيان رودخانه تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
 
*بارش برف و باران در راه‌های کشور(ساعت11:00)
 
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در محور کرج - چالوس محدوده گرماب به علت نقص فنی خودرو داخل تونل ترافیک نیمه سنگین است.
 
وی افزود: در تمامی جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
 
رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور بیان کرد: استان های اصفهان محور ابيانه، ارتفاعات محورهای هراز و كندوان، قم محورهای قم_سلفچگان، سلفچگان_ساوه و قم_تهران، شرق استان تهران محورهای دماوند و پرديس، استان البرز محور كرج_قزوين بارش برف و در استان‌های سمنان، فارس، كرمان، هرمزگان و استان تهران اكثر محورهای استان اصفهان محورهای نطنز-كاشان، خور -جندق و ميمه-دليجان بارش باران گزارش شده است.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
محور کندوان، سه راهی دیزین(ساعت11:30)
 
وی در پایان افزود: در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
*انسداد برخی محورهای استان خوزستان و هرمزگان(ساعت11:00)
 
پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: محور اميديه _ديلم در استان خوزستان به علت ريزش پل(روبروي انبار شركت نفت)  مسدود شد و مسير جايگزين محور رامهرمز است. 
 
همچنین محورهای روستايی ارمک_باوردان و فرعی بندر چابک _ بندر آفتاب به علت بارش شديد باران و طغيان رودخانه مسدود است.
 
* بارش برف و باران در محورهای استان البرز و تهران(ساعت11:00)
 
در حال حاضر ترافیک در محور چالوس-کرج در بیشتر مقاطع نیمه سنگین، آزادراه تهران-قم محدوده علی آباد نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان های البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم و مازندران بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان های سمنان، فارس، مرکزی، هرمزگان  و کرمان بارش باران را شاهد هستیم.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
بارش برف در محور هراز، امام زاده هاشم(ع)(ساعت11:20)
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
بارش برف در استان خراسان شمالی، محوربجنورد-آشخانه، گردنه امین الله(ساعت11:25)
 
*ترافیک نیمه سنگین در محور کرج_چالوس(ساعت 09:00)
 
در حال حاضر ترافیک در محور کرج-چالوس (مسیر رفت وبرگشت) در برخی مقاطع نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
بارش برف در استان قم، بزرگراه راهجرد-سلفچگان، روستای راهجرد(ساعت09:40)
 
در برخی از محورهای استان های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم و همدان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های سمنان، اصفهان، فارس، مازندران، مرکزی، هرمزگان، گلستان و کرمان بارش باران را شاهد هستیم.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
بارش برف در استان همدان، محور ملایر-اراک، روستای علیمحمد(ساعت09:45)
 
* مه گرفتگی و کاهش دید در استان‌های مازندران و خراسان رضوی(ساعت 09:00) 
 
پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: استان های اصفهان، هرمزگان و قم(اكثر محورها)، سمنان(محور گرمسار_سمنان)، كرمان(محورهای انار-يزد و بافت-كرمان)، يزد(محور يزد-نائين) و خراسان رضوی(محور باغچه-تربت حيدريه) بارش باران و در استان های مازندران محور سوادكوه محدوده گدوک و محور كندوان محدوده هزارچم و محور هراز محدوده امام زاده هاشم(ع) و خراسان رضوی(محور قوچان_درگز) مه گرفتگی و كاهش ديد و در ساير محورهای مواصلاتی كشور جوی آرام و ترافيكی روان دارند.
 
*بارش باران و ترافیک روان در جاده‌های کشور
 
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
 
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور بیان کرد: در استان‌های اصفهان، هرمزگان و قم در اكثر محورها، استان سمنان محور گرمسار_سمنان، استان كرمان محورهای انار-يزد و بافت-كرمان، استان يزد محور يزد-نائين، استان خراسان رضوی محور باغچه-تربت حيدريه بارش باران و در استان مازندران محور سوادكوه محدوده گدوک و محور كندوان محدوده هزارچم و محور هراز محدوده امام زاده هاشم(ع)، استان خراسان رضوی محور قوچان_درگز مه گرفتگی و کاهش دید و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
وی در پایان افزود: در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
*ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج_تهران(ساعت 07:00)
 
در حال حاضر ترافیک در برخی از مقاطع آزادراه قزوین-کرج و در ادامه کرج-تهران نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور به صورت روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان چهارمحال و بختیاری بارش برف، در برخی از محورهای استان‌های اصفهان و خراسان رضوی بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های فارس، لرستان، مازندران، کرمانشاه، خوزستان، خراسان شمالی، بوشهر و هرمزگان بارش باران را شاهد هستیم.
 
*توصیه می شود جهت تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر کشور حتما با تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیرچرخ تردد کنید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار