گیلان؛

نظارت مستمر و شبانه روزی بر تاسیسات گردشگری گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از ادامه نظارت بصورت شبانه روزی بر تاسیسات گردشگری و واحدهای خدمات رسان به گردشگران تا پایان نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رضا علیزاده با ابراز خرسندی از ورود حجم عظیم گردشگر به استان، به تلاش فعالان ستاد اجرایی خدمات سفر استان اشاره کرد و گفت: از شروع فعالیت های این ستاد ، تدابیر خوبی جهت میزبانی متفاوت از گردشگران نوروزی اتخاذ گردید.

وی به اقامت بیش از دو میلیون و ششصد هزار  نفر از 26 اسفند تا 4 فروردین در گیلان اشاره کرد و گفت: ورود گردشگر به استان نسبت به سال گذشته رقم قابل ملاحظه ای رشد داشته است.

علیزاده اظهار داشت: جاذبه های گردشگری گیلان بعنوان جاذبه هایی ممتاز در کشور مطرح است و یکی از مقاصد شناخته شده گردشگری در بعد ملی و فراملی محسوب می شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان در خصوص آمار پر بازدیدترین جاذبه های گردشگری استان نیز گفت: تا این لحظه به ترتیب شهرک تاریخی ماسوله ، بنای تاریخی قلعه رودخان و اکو موزه میراث روستایی مورد استقبال گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

علیزاده با بیان اینکه شرایط امنیتی و امدادی استان گیلان در جایگاه خوبی قرار دارد، به 977 بازدید نظارتی انجام شده از مراکز اقامتی، مراکز پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی تصریح کرد: که این رقم نسبت به سال گذشته حدود 35.69 درصد رشد را نشان می دهد.

این مسئول از گردشگران سراسر کشور خواست تا با رعایت نکات ایمنی به گیلان سفر کرده و از جاذبه های طبیعی،فرهنگی و تاریخی گیلان بازدید نمایند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.