همدان؛

ثبت نام 2 هزار 851 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان همدان

تاکنون دو هزار و ۸۵۱ نفر داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا با حضور در فرمانداری‌های استان ثبت‌نام کردند.

ثبت نام 2 هزار 851 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان؛ ابوالقاسم الماسی اظهار داشت: از 30 اسفند ماه همزمان با آغاز نام‌نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تا چهارم فروردین ماه دو هزار و 851 نفر داوطلب با حضور در فرمانداری‌ها ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: از مجموع تعداد افراد ثبت نام شده، 511 نفر داوطلب شورای شهر و دو هزار و 340 نفر نیز متقاضی شرکت در انتخابات شورای روستا هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: از مجموع داوطلبانی که در انتخابات شوراهای شهر  و روستا ثبت‌نام کرده‌اند 90 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند و یک‌هزار و 23 نفر از داوطلبان ثبت‌نام کننده سابقه نمایندگی شورا را دارند.

وی با تأکید بر اینکه داوطلبان نام‌نویسی برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را به روز آخر موکول نکنند، گفت: نام‌نویسی از داوطلبان در 9 فرمانداری و 25 بخشداری همدان تا ششم فروردین ماه ادامه دارد و مهلت ثبت‌نام قابل تمدید نیست.

الماسی افزود: داوطلبان برای اعلام آمادگی در انتخابات شوراهای شهر و روستا باید مدارک لازم شامل اصل شناسنامه، کارت ملی ،پایان خدمت، مدرک تحصیلی، استعفانامه، عکس و کپی مدارک را همراه خود داشته باشند.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.