کولیوند خبر داد

اجرای 45 مأموریت اورژانس هوایی در طرح سلامت نوروزی/ نجات جان 862 بیمار قلبی

سرپرست مرکز اورژانس کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی سلامت اورژانس هوایی 45 مأموریت انجام داده و 95 نفر را به مراکز درمانی اعزام کرده است.

پیر حسین کولیوند سرپرست مرکز اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اجرای طرح نوروزی سلامت در روز چهارم فروردین ماه، اظهار داشت: روز گذشته امدادگران مرکز اورژانس کشور در اجرای طرح سلامت نوروزی 8 هزار و 539 مأموریت انجام دادند که یک هزار و 850 مورد آن ترافیکی و  6 هزار و 689 مورد غیر ترافیکی بود.

وی با اشاره به مأموریت های ترافیکی گفت: امدادگران در حین اجرای مأموریت های ترافیکی یک هزار و 723نفر را به بیمارستان اعزام و 247 نفر را در محل درمان کردند.

سرپرست مرکز اورژانس کشور در رابطه با مأموریت های غیر ترافیکی بیان داشت: امدادگران در زمان اجرای این مأموریت‌ها 2 هزار و 759 نفر را به بیمارستان اعزام و یک هزار و 612 نفر را در محل درمان کردند.

کولیوند گفت: امدادگران در روز 4 فروردین ماه به 843 بیمار تنفسی، 862 بیمار قلبی، 268 بیمار که مسمومیت گوارشی داشتند و 61 نفر با مسمومیت گازCO رسیدگی کردند.

وی در رابطه با امداد هوایی سازمان اورژانس گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی اورژانس هوایی تعداد 45 مNموریت انجام داده که 68مورد ترافیکی و 25 مورد غیرترافیکی بود و 93 نفر را به بیمارستان اعزام کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار