توقیف ۲۱۰ خودرو متخلف در جاده‌ها و شهرهای استان بوشهر

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان بوشهر گفت: از ۲۵ استفند تاکنون ۲۱۰ خودرو در جاده‌ها و شهرهای استان بوشهر متوقف به پارکینگ منتقل شد.

توقیف ۲۱۰ خودرو متخلف در جاده‌ها و شهرهای استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی در استان بوشهر همزمان با سایر نقاط کشور اجرا شد اظهار داشت: در اجرای این طرح گشت‌های مختلف راهور به صورت محسوس و نامحسوس در جاده‌ها و شهرهای استان بوشهر ، تردد خودروها را رصد می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش ورودی خودروها به استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: از زمان شروع تعطیلات نوروزی تاکنون با افزایش سه درصدی ورودی مسافران به استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو بوده‌ایم.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از آغاز موج دوم سفرهای نوروزی به استان بوشهر خبرداد و افزود:  با شروع مرحله دوم سفرهای نوروزی ، حجم مسافران نوروزی و ترافیک تردد خودروها در جاده‌ها و خیابان‌های استان بوشهر افزایش می‌‌یابد.

کشکولی با اشاره به کاهش تصادفات در جاده‌های استان بوشهر و معابر شهری تصریح کرد:  آمارها نشان می‌دهد تصادفات درون شهری و برون شهری در استان بوشهر در 10 روز گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال  صد درصدکاهش داشته و تنها یک تصادف موتورسیکلت رخ داده که دو سرنشین آن جان باختند.

وی از توقف خودروهای متخلف در استان بوشهر خبرداد و افزود: وسائط نقلیه رانندگانی که مرتکب تخلفات مخاطره آمیز چون سبقت و سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ و دو تخلف همزمان شوند توقیف می‌شود که  در این عرصه تاکنون 210خودرو متوقف و  به پارکینگ منتقل شده است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر  عامل موتورسیکلت در تصادفات را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: موتورسیکلت سواران بیشترین آمار تصادفات در استان بوشهربه خود اختصاص داده‌اند که از زمان اجرای طرح نوروزی تاکنون 310 موتورسیکلت در حوزه شهری و جاده‌ای این استان متوقف و به پارکینگ منتقل شده است.

کشکولی  با بیان اینکه بیشترین تصادفات در حوزه شهری دشتستان و بوشهر ثبت شده است افزود:  بیشتر تصادفات در محور دیلم به گناوه و بزرگراه خلیج فارس و درحوزه شهری در دو شهرستان دشتستان و بوشهر ثبت شده است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.