اصفهان؛

برگزاری کوهگشت خانوادگی در مشهد اردهال کاشان

کوهگشت خانوادگی کاشانی‌ها با عنوان «حرم» تا «حرم» همزمان با 27 جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) از بقعه محمود بن امام محمد باقر(ع) تا حرم مطهر حضرت سلطانعلی برگزارمی‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این کوهگشت خانوادگی در مسیر سه کیلومتری دو امامزاده همراه با مراسم عزاداری ویژه سالروز شهادت فرزند بلافصل امام پنجم شیعیان جهان در حرم مطهرشهید اردهال سلطانعلی بن باقر(ع) امامزاده واجب التعظیم اجرا می شود.

مجتبی رضازاده، با تاکید بر جایگاه مهم و شخصیت برجسته حضرت علی بن امام محمدباقر(ع) در مکتب تشیع به عنوان یکی از چهار امامزاده واجب التعظیم در بقاع متبرکه کشور گفت:اهتمام ویژه این سازمان برای بزرگداشت روز عروج خونین شهید اردهال ا اهداف برگزاری کوهگشت است.

وی،تسهیل برای حضور شرکت کنندگان در این آیین از طریق ، سرویس ایاب و ذهاب رایگان را یادآورشد و گفت: سرویس‌های وسائل نقلیه از ساعت 15:30 از میدان 15 خرداد کاشان آماده خدمات رسانی به شهروندان، میهمانان نوروزی و سایر علاقه مندان به  آستان آل الله و  شرکت در این کوهگشت است.

به‌گفته ‌وی، کوهگشت خانوادگی«حرم» تا «حرم» به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری هیات ورزش‌های همگانی و اتوبوسرانی به عنوان یکی از برنامه های دومین جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان برگزار می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.