5مصدوم در انفجار جایگاه سی ان جی مسجدسلیمان

جایگاه سی. ان. جی مسجدسلیمان منفجر و پنج نفر در این حادثه مصدوم شدند.

5مصدوم در انفجار جایگاه سی ان جی مسجدسلیمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد زراسوند علی پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان گفت: ساعت ۱۷ و ۳۱ دقیقه طی تماس با سامانه۱۲۵ فوریت های آتش نشانی این سازمان خبر سانحه انفجار در جایگاه سی. ان. جی اطلاع داده شد. نیروهای عملیاتی بلافاصله از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی یعنی ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: پس از آن اکیپ امداد و نجات نیز به محل حادثه اعزام شدند. 

همچنین تمامی عوامل اورژانس، عملیات برق، گاز، نیروهای انتظامی به موقع در محل حادثه حاضر شدند حتی شهردار و فرماندار در محل حادثه حضور داشتند.

زراسوند علی پور در ارتباط با اینکه آیا جایگاه دچار آتش سوزی شده گفت: خوشبختانه سنسورهای موجود در جایگاه بلافاصله پس از انفجار گاز را قطع کرده و این حادثه منجر به حریق و آتش سوزی نشده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در ارتباط با علت حادثه گفت: در بررسی های اولیه کارشناسان این سازمان علت عدم ایمن بودن و اشکال سیستم مخزن گاز وانت پیکان محرز شده ولی بررسی ها هنوز هم ادامه داشته و در آینده ای نزدیک به سمع و نظر شهروندان می رسانیم.

زراسوند علی پور در خصوص تلفات و آسیب های وارد شده به جایگاه گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته و فقط پنج نفر به صورت سطحی آسیب دیده اند. همچنین بیش از ۵۰ درصد جایگاه از سانحه انفجار خسارت دیده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
این عکس که وانت پیکان نیست