مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا

پیروزی قاطعانه سوئد و بوسنی/روند شکست های متوالی آندورا متوقف شد

ادامه هفته پنجم رقابتهای مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا شنبه شب از ساعت 21 و 30 دقیقه پنج مسابقه همزمان در سه گروه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه هفته پنجم رقابتهای مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا شنبه شب از ساعت 21 و 30 دقیقه پنج مسابقه همزمان در سه گروه برگزار شد.
 
در مهمترین دیدار سوئد با چهار گل مهمانش بلاروس را مغلوب کرد. فورسبرگ در دقایق 19 (از روی نقطه پنالتی)، 49 و 57 هت‌تریک کرد و تلین در دقیقه 78 گل چهارم سوئد را به ثمر رساند تا این تیم با 10 امتیاز به صدر جدول برسد و بلاروس دو امتیازی در رده پنجم جدول بماند.

 در گروه دوم، سوئیس یک بر صفر لتونی را برد . همچنین آندورا و جزایرفارو به تساوی بدون گل رضایت دادند.این نتیجه تساوی باعث شد تا روند شکست های متوالی تیم ملی آندروا در بازیهای مقدماتی جام جهانی متوقف شود و این تیم بالاخره پس از 58 شکست متوالی در این مسابقه شکست نخورد. در این گروه، سوئیس 15 امتیازی بالاتر از پرتغال 9، مجارستان هفت، جزایر فاروی پنج، لتونی سه و آندورای یک امتیازی در رده اول قرار دارد.

 در گروه هشتم، بوسنی و هرزگوین به راحتی 5 بر صفر جبل‌الطارق ضعیف را از پیش رو برداشت. ایبیسوویچ در دقایق 4 و 43، وراساویچ در دقیقه 52، ویسکا در دقیقه 56  و بیکاکسیچ در دقیقه 90 گل‌های بوسنی را به ثمر رساندند. دیگر جدال گروه بین قبرس و استونی بدون گل خاتمه یافت تا بوسنی 10 امتیازی پشت سر بلژیک 12 امتیازی در رده دوم، بالاتر از یونان 10، قبرس و استونی چهار و جبل‌الطارق بدون امتیازی بایستد.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار