زاهدان

نیروی انتظامی بیشترین سهم را در تامین امنیت دارد

استاندار سیستان وبلوچستان دراولین روز کاری سال ۹۶، میزبان سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی استان و شماری از تلاشگران انتظامی بود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار عیدانه، با تبریک سال جدید و تشکر از تلاشهای نیروهای انتظامی استان گفت: تولید امنیت با تکیه بر رضایت و همراهی مردم، امنیت ماندگار خواهد بود. 

علی اوسط  هاشمی افزود : تولید امنیت بدون کرامت ،احترام و  رعایت حقوق اقشار مختلف قطعا بزرگترین تهدید در عین احساس امنیت است. 

وی تبعیت از نظر وخواست مردم را پایه و اساس هر پیشرفتی در کشور دانست و ادامه داد: دستاوردهای نیروی انتظامی در استان به دلیل تکیه بر اخلاق، رفتار و نوع  روابط حسنه با مردم ارزشمند است. 

استاندار امنیت امروز استان را زبانزد خاص و عام برشمرد و افزود: امنیت سیستان وبلوچستان، امنیت کشور است که حاصل نقش جمعی بوده و نیروهای انتظامی بیشترین سهم را در امنیت پایدار در کنار دیگر تلاشگران و نیروهای امنیتی دارند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد:برای تغییر دیوار ذهنی شکل یافته از بیرون نسبت به استان دو رویکرد تغییر نگاه بین گروههای مرجع و بعبارتی از سطوح بالا به پایین در درون استان و تغییر نگاه از بیرون به استان مورد توجه قرار گرفت. 

وی ادامه دادد: به برکت همین رویکرد و تغییر نگاه در سه نمایشگاه از جمله نمایشگاه گردشگری در برلین و روسیه ، سیستان وبلوچستان بعنوان مقصد ناشناخته گردشگری برای لیدرهای تور گردان معرفی شد در حالیکه در سالهای گذشته این استان برای گردشگران پرخطر معرفی شده بود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار