مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا

پیروزی فرانسه و پرتغال/شکست هلند و توقف بلژیک

در ادامه رقابتهای مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا ، بامداد امروز چهار دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابتهای مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا ، بامداد امروز چهار دیدار همزمان برگزار شد.
 
در گروه نخست تیم ملی فرانسه سه بر یک از سد میزبانش لوگزامبورگ گذشت. گلهای خروس ها در این دیدار اولیویه ژیرو 28 و 77 و آنتونی گریزمان 37 (پنالتی) به ثمر رساندند. تک گل حریف را هم لواخیم زد. 
 
در همین گروه هلند با دو گل مغلوب بلغارستان شد.اسپاس دلف هر دو گل بلغارها را به ثمر رساند.
 
 با این نتایج در جدول گروه اول، فرانسه 13 امتیازی بالاتر از سوئد 10، بلغارستان 9، هلند هفت، بلاروس دو و لوکزامبورگ یک امتیازی در صدر قرار گرفت.
 
در گروه دوم، پرتغال، قهرمان یورو 2016 به راحتی در خانه 3 بر صفر از سد مجارستان گذشت. سیلوا در دقیقه 32 و کریس رونالدو در دقایق 36 و 65 برای پرتغال گل زدند تا این تیم 12 امتیازی شده و پشت سر سوئیس 15 امتیازی بالاتر از مجارستان هفت، جزایرفاروی پنج، لتونی سه و آندورا یک امتیاز در رده دوم باقی بماند.

در گروه هشتم بلژیک در دقایق پایانی از شکست مقابل یونان میهمان گریخت و به تساوی یک بر یک رضایت داد.یونان با گل میتراوغلو در دقیقه 46 پیش افتاد، اما بلژیک پس از اخراج تاچسیدیس، بازیکن حریف در دقیقه 65، توسط لوکاکو در دقیقه 89 به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند. زاولاس در دقیقه 90 دومین اخراجی یونان نام گرفت. با این یک امتیاز، بلژیک 13 امتیازی بالاتر از یونان 11 امتیازی در صدر باقی ماند.بوسنی با 10، قبرس و استونی با چهار و جبل‌الطارق بدون امتیاز در رده‌های بعدی گروه هشتم هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار