مشهد؛

بر پا یی نمایشگاه عکس «بهار» در نیشابور

نمایشگاه عکس «بهار نیشابور» آثار عکاس برجسته نیشابوری محمد رضا چایفروش ‏درمحل سایت گردشگری نیشابور بر پا است. ‏.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،غلامرضا سلامتی مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: در راستای برگزاری نمایشگاه‌های هنری از ‏هنرمندان شهرستان در تمامی رشته‌ها و در تمام فصول سال شاهد برپایی نمایشگاه عکس «بهار نیشابور» آثار ‏عکاس برجسته نیشابوری محمد رضا چایفروش در هنگامه نوروز ۹۶ در محل سایت گردشگری نیشابور هستیم. ‏.
وی افزود: نمایشگاه عکس «بهار نیشابور» شامل ۳۰ اثر به صورت رنگی در ابعاد ۴۰ × ۳۰ با موضوع ‏طبیعت بهاری و اماکن مذهبی، تاریخی و گردشگری نیشابوردر معرض دید عموم قرار گرفته است. ‏.
مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور خاطرنشان کرد: محمد رضا چایفروش عکاس مطرح بین المللی نیشابوری با هدف معرفی طبیعت و اماکن ‏مذهبی، تاریخی و گردشگری نیشابور به مشتاقان و به خصوص زائران وارتباط با هنرمندان این رشته و نقد و ‏بررسی آثار و هم اندیشی با عکاسان نیشابوری این نمایشگاه را برپا کرده است. ‏.
غلامرضا سلامتی تصریح کرد: نمایشگاه عکس «بهار نیشابور» با همکاری ‏اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری نیشابورتا آخر فروردین ۱۳۹۶ صبح و بعد از ظهر در محل ‏سایت گردشگری واقع در ابتدای ورودی میدان باغرود نیشابور جهت بازدید عموم علاقه‌مندان بر پا می‌شود.
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.