تبریز ؛

کمپین نه به تصادفات جاده ای در آذربایجان شرقی

بیش از دو هزار و 300 نفر از مسؤولان و هموطنان با امضای طومار به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای در آذربایجان‌شرقی پیوسته‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بیش از دو هزار و 300 نفر از مسؤولان و هموطنان با امضای طومار به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای در آذربایجان‌شرقی پیوسته‌اند.  

جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد : از بدو تشکیل کمپین نه به تصادفات جاده‌ای در پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی  استان آذربایجان‌شرقی تا پایان روز جمعه 4 فروردین  دو هزار و 300 نفر به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوسته‌اند.

از افراد شاخصی که در استان آذربایجان شرقی با امضای طومار به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوسته‌اند می‌توان به استاندار آذربایجان‌شرقی، دبیر کل هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ائمه جمعه و فرمانداران و شهرداراران و بخشداران و ... اشاره کرد.

اخیرا در یک اقدام هماهنگ جمعی از مدیران شهرستان ملکان  و تعدادی از سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران  با امضای طومار به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوستند و روند پیوستن به کمپین یاد شده تا پایان طرح ادامه خواهد داشت و روز به روز بر تعداد آن افزوده خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.