سپهرزاد: هدف حدادی حضور در رقابت های جهانی است

مربی احسان حدادی گفت:در این مدت تمام سعی ام بر این بوده تا بتوانم کمک حال احسان باشم و وی را به اهدافش نزدیک کنم.

سپهرزاد: تمام سعی ام بر این است تا بتوانم کمک حال حدادی باشمهادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت فعلی احسان حدادی بیان کرد:خوشبختانه اردوی خوبی را در قطر سپری کردیم و به لحاظ پیشرفت برنامه های تمرینی،به آن اهدافی که مدنظرمان بود دست یافتیم.

وی درباره ادامه برنامه های اردویی و تمرینی احسان حدادی گفت:قصد داشتیم پس از استراحتی چند روزه در تهران برای ادامه تمرینات احسان به اردوی آفریقای جنوبی برویم اما به علت مدت زمان باقی مانده تا مسابقات از رفتن به آفریقای جنوبی منصرف شدیم و به جای آن تصمیم گرفتیم راهی اردوی کیش شویم،که مدت زمان این اردو 21 روز خواهد بود.

مربی احسان حدادی در ادامه تصریح کرد:حدادی باید طبق برنامه برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی به آمادگی لازم برسد و خوشبختانه طی این مدتی که به عنوان مربی او انتخاب شده ام تمام سعی ام بر این بوده است تا بتوانم کمک حال وی باشم.

سپهرزاد در پایان عنوان کرد: امیدوارم احسان بتواند در مسابقات آسیایی هندوستان و رقابت های جهانی لندن با عملکردی قابل قبول مدال های خوش رنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار